Avskedsmidda

Kul att ni äntligen börjat kommentera igen, de är ju de som gör de roligare att svamla vidare =)

Iaf så har jag haft en liten "avskedsmidda" för "närmast sörjande vänner". Vi var 6st som åt, så de saknades en hel del. Till efterrätten dök Jelle å Emil upp, så då var vi 8. Till er andra, ni missade en väldigt god midda. Men jag hoppas få träffa er ändå och umgås innan jag åker!!!! Så jag hinner prata av mig ordentligt. Där nere kanske ja int förstå va dom säg, hehe!

Förutom trevligt sällskap så fick jag paket. Paket utan att fylla år och bli äldre, helt underbart! Jag har fota av sakerna...


Salladsbestick (filbestick), Överlevnadsbok, halsband, Mina och Simons digitala balbilder (YEY), Verktyg (hammaren har dolda talanger!) och en UNDERBAR T-SHIRT!
Inzoomad:

Denna bör bäras första dagen i skolan! =)
Måste lägga in några "gamla" balbilder



Den var en underbar dag..... =)

Tiden går så fort när man har roligt! Imorgon är de VM (Vännäs Mästerskapen) på Motorklubben. Sen bandy på kvällen. Vilken bra start på helgen!

KRAM KRAM

Ps: 14 dagar kvar i Norrland.... Ds

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag vill träffa dig innan du åker.

Jag är nere där nu. Vi får ta och hitta på något spännande. typ gå ut och gå eller så :D

Kram

2008-10-04 @ 10:03:03
Postat av: Zandra

Alltså inte här nere utan där uppe innan du åker hit ner :D

Jag är lite koko! :D But thats me.

2008-10-04 @ 10:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0