WOHO

(Innan du läser detta inlägg så måste jag varna för skryt och mina sätt att uttrycka mitt "duktiga jag" ;)  )

Peppad på de mesta idag. Astrid (läraren) kom in imorse och sa: Alla är godkända, minst! Och de blev 10ggr bättre när vi fick se de hemska anatomiprovet.... Jag fick VG (80/100) =) Jag är så grymt stolt över mig själv och taggad på att forsätta lika hårt till nästa prov. Jag kan inte allt, men mycket går att lära sig bara man vill. Därför har jag ikväll läst igenom alla papper vi fått, och börja struktura upp de hela (jag i ett nötskal). Imorgon så får vi instuderingsfrågor, perfekt. Måste göra nya glos-lappar med tarmord. Plugga och kämpa, medan de håller isig =)

Efter glädjebeskedet om anatomin hade vi fysikprov. Taggad var jag, och skrev gjorde jag på allt. Satsar hårt, och hoppas få lite tillbaka!

Humöret på topp, eftersom vi sedan slutade. Så jag har nyttja dagens energi väldigt bra. Först en sväng på gymmet (Malin har sagt upp sitt kort, tråkigt), sen in med en tvätt, dammsugning av köket, hämta tvätt. Sen var klockan bara 16. Så efter de började jag med anatomin. När jag lagade och åt midda så hade jag sällskap av Hanna å Carro, så grymt roligt! Ja sen har jag som sagt fortsatt med anatomin. Slängde även ihop en kallelse till Smu:s årsmöte, för den ska tydligen var skriven tills torsdag fick jag reda på för någon timme sen.

STOLT och produktiv idag, nu är jag värd lite tv-tid =)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Zandra

Det låter som sagt som en toppendag! Det förtjänade du verkligen!

2008-11-25 @ 22:28:12
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Elin

Du är så förbaskat duktig!!! Härligt att du bjuder på lite skryt om dig själv :)



Puss o kram!

2008-11-25 @ 22:57:13
URL: http://smagodis.blogg.se/
Postat av: Camilla

Duktigt kusin!=) Anatomi är inte det lättaste att lära sig..men det kan du...superduktigt gjort! Klart man får skryta om sig själv...;)

Kram kram

2008-11-26 @ 09:50:56
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Åse

Vaddå skryt??? Det där var ju bara ren fakta, eller hur?? Fortsätt vara stolt över dig själv & njut av allt gott som händer!!

Kramelikram

2008-11-26 @ 21:33:32
Postat av: mini

Håller med åse, vadå skryt? men jag tycker att du ska skryta, gumman du är ju tokduktig!! blir så imponerad av dig, you are the best!! miss u!

2008-11-27 @ 13:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0