Kök

Idag blir de bilder =) Har inte så mycke å berätta mer än att jag har blivit klassens dagliga historiberättare om Norrland. Idag berättade jag om midsommar i Spöland, och flyttbara badtunnor...Många skratt =)  Undrar vad jag ska berätta om imorgon?! Minna tyckte de var hel festligt de här med hur vi har de i "bar'n" på midsommar, så hon fick idag adressen hit. Och enligt kommentaren på förra inlägget verkar de va uppskattat =) Jag har förklara för min klasskompis, om jag drar ett dåligt skämt som bara jag skrattar åt, så är de okej att skratta åt mig. För de gör alla andra...*hehe*

För övrigt är jag en dålig student idag. Läst lite på pappret men bara nåt ord har gått in. Lagade mat vid 19.30 för imorgon, eftersom jag å Malin åt midda på Centralen idag.. inga kommentarer om hur långt vi gick för att få oss en "snabb midda". Sen så ser de hemskt ut här, tur att jag är borta länge imorgon! Just ja, de bästa måste jag ju berätta. Mamma blev jätte GLAD när jag ringde idag. Hon satt med Bengt i andra telefonen som försökte se på Trygg Hansas hemsida hur de går med bilen, men då ringde jag med svaret. För jag hade fått mailet om att den ska LÖSAS IN =) YEY! Mamma blev lättad. Så något positivt med krocken...! Förutom mamma har jag prata med Nicke, Åse å Hanna. Så därför inte mkt studier...ILLA! *dålig räka* (Eller hur Åse=) ) Måste bara berätta också vad Åse sa. Nils hade kommit igår och sagt: Mamma, vet du vad jag fått från Frida i Vännäs? Jag har fått hennes busskort! =)
Hur söt får man va? Han fick de där kortet av mig för 2 MÅNADER sen... Söt goja!

Oj, vad jag skrivit. Så här skulle de inte bli. Här kommer iaf några snabba kort från köket.... klockan är Mkt! Enjoy!





Pöss!

Mamma Fransson:
Svara på mitt sms ;)
Åse: Första skrivningen är den 20:e
Lukas: Då bor hon nog i hus nr 1. Ja bor i 2 ;)

Kommentarer
Postat av: Linn A

Du.. hur många är ni som bor där egentligen? ^^



Härligt att sprida de norrländskaglädjen nedåt! hah!

Puss

2008-11-07 @ 00:05:46
URL: http://linnelisabet.livejournal.com
Postat av: Jessica

Är du intresserad av att köpa hårförlängnig - äkta hår. Säljer billigt på min blogg!

2008-11-07 @ 00:15:26
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0