Uppgiven...

Tack för alla era fina kommentarer, dom värmer oändligt mycket! Och de får mig att hålla ångan uppe och kämpa vidare. =)

Dagen började bra, och glad att de var freda, för de kändes som tisda. Siktet var inställt på sovmorgon imorgon och lite planer för att roa mig själv.

 Första lektionen var dessutom manikyr, som går framåt. Charlotte, vår lärare, försöker göra mig kvinnlig och använda filen som en fjol-grej... KUL =) Hon gör framsteg! Sen kom massage lektionen. 1,5h med massage i en helt annan värld, sen var de min tur att jobba. Även där går de framåt. Många fredas-fniss i klassen inför nästa lektion när vi ska massera säte (rumpa) och ben, more to come med andra ord.

Lagomt mör satte jag mig på t-banan och drömde mig bort inför en kommande myskväll, en Ikea-resa med mig själv imorgon och skolarbete på sönda. Bra plan, perfekt kändes de som tills... Mobilen ringer: "Hej, kan du jobba imorgon? Jag känner mig sjuk!" De var Julia från Bolaget, och jag som alltid "klart jag ställer upp". Kom hem lite nere, och läste mailen med tiderna mellan jul och nyår... Blandade känslor! Allt känns som bittert när planer spricker. Denna helgen behövdes till mig. Lite mer nere så kändes bara så "lönlöst". Så jag städade rummet. Hindrade mig själv från skolböckerna. Har sett Idol och platta håret så de ska gå snabbt imorgon.

Ska komma på en ny plan för helgen. Har jag verkligen tid för Ikea?

Äh, sluta deppa! snart är de jul....28dagar kvar tills jag flyger hem, och då har jag gjort bort massa prov och teori =) Sov dags snart...

KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Camilla

Massor av kramar!! vet att det är svårt men ibland behövs det att man säger nej, kan inte säga ja till allt jämt..blir inge bra i slutändan...Men som sagt lättare sagt än gjort..hoppas du har en bra helg iaf!Kram kram

2008-11-22 @ 18:53:30
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0