Torsdag

 Mitt horoskop idag stämmer in precis:

Tvillingarna 22/5-21/6 En kaotisk torsdag väntar. Allt händer samtidigt eller inte alls. Du är flexibel och ser möjligheterna.

Stressen, pressen och ångest, är andra bra ord.

Nytt ämne idag, Fotvård. Fotvårdsprov om 2veckor, en lektion till 86st instuderingsfrågor....!!!?!?!?!?!?

Anatomin gnager, och jag vill plugga dygnet runt?!

Ansiktsbehandligsläsningen kommer efter, manikyr måste jag utför innan månda.

Imorgon: skola, gymmet, läxor- tidig kväll!

24 frågor gjorda, jag tar en paus. Tills imorgon?

KRAM

Kommentarer
Postat av: Åse

Oj gumman! Pressa dig inte för hårt nu bara! Att du hade klämt in träning imorgon låter bra - träning sänker stressnivån i kroppen supereffektivt!! Men som sagt...var rädd om dig!

Kram kram

2008-11-27 @ 22:10:59
Postat av: Camilla

Håller med Åse, Pressa och stressa inte för mycke nu...då blir det bara mer kaos...kom ihåg att ta några minuter egen tid också mellan plugg och andra måsten....Träning är bra!! Själv vilar jag upp mig på norrländska rivieran kombinerat med lite snöskottning=) Så lite träning får jag...springa borde jag göra..men det blir inte av...;) Ha de gott kusin, du är bäst, dui kan det här med plugga du, självdsicplinen är helt fantastisk, beundransvärt!!=)=)

KRAM

2008-11-27 @ 23:09:42
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0