Sunday

Vaknade tidigt av mig själv imorse, men somnade om tills väckarn ringde kl 9. Sen låg jag bara och snurrade tills jag blev väckte av ett mindre vackert mms. Efter de blev jag kvar i sängen yttligare en timme och såg på tv. Att kunna se tv direkt från sängen är farligt. Då vill man verkligen aldrig kliva upp. Sen gjorde jag ett ryck. Här kommer lite bilder från dagen...


Rena kläder, sängkläder och handdukar, härligt. Uppmärksamma min "tvättkorg"

Så här såg de ut efter jag torktumlat lakanen och handdukarna..hihi

På station i väntan på t-banan för handling

2a huset från höger bor jag i. Så nu ser ni min gångväg varje dag...

..."förbi station", ner, och upp på perrongen.

Annars har jag sett Sverige spöa Finland i Karjala Cup, läst lite latinska ord och haft ett 2h Ur-möte vis telefon. Lite svårt att höra allt, men de gick fint. Nu ska jag inta sängen igen. Känns som om jag lever halvt i sängen, men de är svårt när de är säng och "soffa", dagens i-landsproblem!

5 dagar tills mamma och Bengt kommer, 41 dagar tills jag åker hem till Norrland =)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Camilla

fina bilder...fin tvättkorg;) Ja jag vet hur det är att ha både säng och soffa iett=) Praktiskt tyckte jag..behövde man aldrig kliva upp=) Hoppas du har en bra vecka framför dig=) kram

2008-11-10 @ 11:25:48
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0