Snabbis...

En snabb uppdate...

Dagen igår fick tok fort. Och mamma och Bengt var förbi en sväng på lunchen. Sen nä jag slutat mötte jag upp dom, Micke å hans halv bror Kristoffer på gallerian innan vi åkte vidare mot Rönninge. Väl där hemma var klocka mot 20..var såååååååå hungrig. Sen åt vi god midda och spelade Dot. Men Dot drog ut på tiden, så jag fick lämna mitt i spelet,

Mamma var ganska orolig eftersom jag tog 23.18 tåget själv en fredakväll. Tåget hade självklart tekninska problem och kunde köra 70km/h...typiskt. Hann med 23.58 t-banan preics. Insåg när jag klev av att hade jag missa den , hade jag fått vänta en timme! Så tur hade jag. Stressade hem och slängde mig isäng kl 00.30. Ville sova, sova ...speceillt när väckarn ringde 8. Jobbat har jag ju gjort nu idag, gick fint. Nu ska jag åka ner till mamma igen! =)

Detta är något som jag visste skulle hända någon gång, men lite jobbigt är de ändå...
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/321912

Nu ska jag som sagt vidare!! KRAM

Kommentarer
Postat av: Åse

.....är det bara jag som känner mig lite besviken över innehållet i detta inlägg?? Rubriken var ju så lovande!!!!! ;-)

Kram

2008-11-16 @ 19:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0