Moget

Tog mig en skön och efterlängtad sovmorgon. Sen låg jag kvar väldigt länge och bara myste och kikade på tv. Kändes väldigt lyxigt. Tillslut drog jag mig ur sängen och började städa, utan att ens klä på mig. Sprang runt i mitt alldeles förstora linne och plockade, torkade damm och dansade runt. De är nog lite jag i ett nötskal, ska någon göras så gör jag på på en gång när jag väl bestämt mig. Drog på mig ett par mjukisbyxor och kilade iväg efter korridor-dammsugaren. Sämre dammsugare är nog svårt att hitta, även när de gäller åldern! Väl tejpad var den. Så nu är de lite bättre här inne, skönt.

Sen började jag läsa lite anatomi blandat med hockey. De gick så dåligt för Sverige, så jag slog av. Var en sväng till Brommaplan för å handla. Efter de har jag inte gjort mycke vet mer än sett Dansbandskampen och Svensson, Svensson min lördasprogram. Betyder de att jag är gammal och mogen, eller bara behöver mina vänner mer?

Vänner saknar jag idag! Malin är bortrest, och de var ingen fart för stadsbrudarna heller. Synd, för jag behöver göra något. Göra något skoj. Imorgon ska jag roa med att tvätta, och på kvällen är de Ur-möte som jag har tänkt medverka i via telefon. Så de är de ja ser fram emot just nu....tragiskt i know. Mamma och Bengt kommer ner på freda, de är något väldigt skoj!

Annars så har de gått en säkring tror jag. Medan jag såg på tv, så hade jag på datorn och golvlampan på vänstra sidan, och Robin körde sterieo, plötsligt blev de mörkt och tyst. Tur att tv-sidans uttag fungerar. Har inte många batteri-minuter kvar på datorn nu, så de är väl lika bra att avsluta detta och hoppas på mer ström imorgon!!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Zandra

kan du inte plugga in datorn i väggen då ?

och du... nu tycker jag att du har varit borta för länge..

2008-11-09 @ 09:42:08
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0