Freda goes Kista

Hej hej!
Tänkte bara uppdatera er lite, så ni inte tror jag tuppade av under vaxningen igår lr så ;)
Vaxad blev jag och skönt var de inte, men nu är den lent och mjukt. Kul att titta på så fina armhålor, hihi. Dock lite rött än. Överlevde även pedikyren, då vi fick prova på skalpel. Så Malin filade bort de lilla som fanns, så jag fick baby-mjuka fötter också, mums. Birgitta lät oss slut 55min tidigare, för de var exmanen och hon ville hellre vara där. De var toppen, och passade utmärkt eftersom jag skulle snabb träna lite. Väl hemma blev de en lugn kväll, med lite anatomiläsning. Och just vi 21.45 då jag övervägde sovtanken började jag titta på bilder och tvär redigerade 3 Johanna bilder..hihi! Så där försvann den timmen!

När klockan ringde 07.50 imorse, kramade jag om täcket och ville verkligen inte. Men inget val, utan upp och iväg. 15min innan öppning lyckas Julia tappa en vinflaska i golvet just breve jag som sitter på knä på golvet. Mina byxor blev blöt och luktade vin, mums. Dagen rullade iaf på helt okej. Höll ångan uppe för att göra ett ryck här hemma och passade på att smsa Emma Nordlund om ja fick låna henne till en manikyr som måste göras innan månda. Imorgon hade inte hon tid, så jag blev dit bjuden ikväll. Så jag åt, duschade, pratade med Sofia, strök julgardinerna som nu hänger fint och gjorde mig iordning. Ingen fart alls. Lämnade kökets kartonger innan jag tog t-banan mot Emma. Emma bor i Kista, så de tar ca 45min dit. De blev en riktigt trevlig kväll med misslyckad kladdkaka, manikyr och många roliga samtal. Vilken underbar kväll!

Nu måste jag sova. De är ju inte direkt vanligt att jag är vaken så här sent :P Imorgon väntar sovmorgon innan de blir massa tråk göra!!!

KRAM KRAM

Ps...19 dagar kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0