Familjehelg

Detta kanske blir en mer passande rubrik. Förra var menad på ett väldigt rumsrent sätt, men ni där uppe verkar misstolka de mesta nuförtiden...vad har de blivit med er :P

Helgen har varit väldigt städad och lugn, för jag är ju så som person *SMILE*. Efter jag skrev sist rusade jag iväg mot t-banestationen för att missa fler tåg. Jag hann iaf med pendeln som jag ville från station, efter ett hopp in i vagnen. Vagnen stod sedan jag satt mig kvar 1min... tur att jag hoppade :P

Lugnet lade sig inom mig och de var skönt att åka från "stor stan", igen. Till midda blev de underbar Fondu (första gången) med en vitlöksdressing som var to die for! Sen blev de en mer dot. Vid 23 var alla ganska trött, och jag längtade efter en säng. Sönerna David och Lukas fick dela rum, så jag fick en riktig säng. Efter att ha sovit en månad i en bäddsoffa så upptäcker man vad en vanlig säng är. Sova som en prinssa, tills kl 8.25 när pojkarna började spela Rock band som dom fått av Bengt i julklapp. Fast jag vaknade bara till och somnade om gott igen, är ju van med Robins pianospel. Gött med sovmorgon!

Vid halv två åkte vi ner till Södertälje. Bengt åkte bara med i bilen och höll Micke sällskap medan Eva och Linnea köpte ett par skor. Jag och Mamma strossade runt på "stan". Väldigt lite folk, och tyst. De började SNÖA =) Mysigt, men mamma tyckte de bara var jobbigt. Sen tog vi pendeln tillbaka upp till Rönninge. Micke mötte upp oss och vi åkte "hem igen" och spelade mer Dot. Mycke Dot ihelgen *YEY*. Mer god mat innan, vi packade in oss i bilen med allt. Mamma å Bengt tänkte försöka komma med 21.15 flyget hem från Bromma. Så Micke körde först hem mig och jag fick visa dom mitt hem. =)

Så helgen har bjudit på mycke. Av mamma har jag fått lingonsylt, mina gamla gympaskor, skarvdossor, lite mat. Sen så fick jag en madrass av Micke (till gam sängen). Han skulle leta fram ett soffbord och en spegel också *hihi*. Annars har jag fått underbar mat, haft underbart sällskap och en fri helg. Inte mycke skoltänkt! Imorgon är de tillbaka till skolan och vardagen... 4dagar till prov.

TACKSAM, glad, trött och nöjd ska jag nu sova =)

KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Elin

det låter som om du haft en kanonhelg, trots jobb!

Kul att du kommenetrar min blogg så mycket, om du fortsätter så fortsätter jag :) hihi

Puss!

2008-11-17 @ 19:05:06
URL: http://smagodis.blogg.se/
Postat av: Zandra

men shiet du har hunnit med mycket kvinna!

Kul.

och plugg plugg. sen får du lära mig allt som du har lärt dig :D

2008-11-17 @ 22:11:58
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0