Dagen P

Imorgon är de dagen P. Dagen med "de stora provet". Lite nervös, men ändå lugn. Har tittat igenom papperna lite mer idag, men de känns fullt. Så nu är de bära eller brista. Jag kan de här, och jag kommer klara de galant =) TAGGA!

Annars så vakna jag inatt med ont i nacken. Kunde knappt somna om efter 5 imorse. Så öm, och orolig att Sara kommit åt någon kota igår på massagen. På yogan tog jag de väldigt lugnt, så nu har de börja släppa lite, skönt.

I övrigt har jag handla, varit på banken, skrivit kontrakt på bolaget (får 2,75kr/h mer här nere)...! Hunnit med mycke, men ändå inte.

Har lyxa och sett på tv ikväll... Bonde söker fru och Greys =)

Kanske borde vila upp sig inför imorgon??!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Åse

LYCKA TILL!! Håller tummar å tår hela dan för dig! KRAM KRAM

2008-11-20 @ 09:32:48
Postat av: mamma Fransson

Hej!

Hoppas det går bra för dig , jag har dig i mina böner, du är ju bäst. Här är det kallt -10brrr och vi börjar få lite resfeber vi far 5dec och ska ha det härligt uderbart varmt soligt det hörs väl bra.

puss å Kram julegran jag längtar också till du kommer hem

2008-11-20 @ 12:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0