Återigen Aj!

Idag har vi färga och plocka ögonbrynen. De här med att ta bort hår på skolan gör ont. Längtar inte efter epileringen....iih.

På vår förmiddas rast fick vi reda på att vi var lediga på eftermiddan för läraren var sjuk. Plötsligt lättade 3kg stress från mitt hjärta! Så jag och några andra åt lunch på skolan. Just innan jag å Malin skulle plugga lite så kom Anna-Cari (rektorn) ner och frågade om alla hade gått. Vi var ca 6st kvar, så ja nästan...! Hon berättade att Ina (läraren vi hade på morgonen) hade fatta fel. De var den andra massageläraren som var sjuk, inte den vi skulle ha. För hon hade nyss kommit. Så Ann-Cari fick kika hem läraren igen, eftersom Ina hade skicka hem eleverna..Otur :P

När jag hade gjort mina instuderingsfrågor till anatomin så gick jag och Malin ner på gymmet. Idag hade jag med hörlurar så jag kunde se på tv med ljud, helt underbart. Vi körde längre och "hårdare" idag. Ont i låren (femur) och rumpan (muskulus gluteus maximus) igen efter kläm och bräs-maskinen..hihi. De finns fler roliga maskiner också! Så nu är jag ganska slut i kroppen, skönt!

Började laga midda före fem och tänkte de blir perfekt, inge stress ikväll. Mitt i matlagningen kom Carro in. Så vi åt tillsammans och satt och sörade bort en timme. Men de var de värt =) Sen städade jag toan, och dammsög med Carros damsugare så nu är de fint igen. Inprägnerade skorna för 2a gången också. Jag har behållit skorna. Dock är de inte kallt här nere, så just nu har jag ingen större användning för dem. Men jag är beredd ;) Gått igenom alla AN-papprena IGEN. Tagit ut 6 st med lite av varje och skrivit ner några ord. Så kan jag läsa på dem lite imorgon, om jag nu åker till Rönninge.

Veckan har gått sååå fort. Fattar inte att om mindre än ett dygn får jag träffa mamma =) Hon har nog med lite saker till mig också...YEY!  Så nu kanske ni får vänta ett tag på nästa inlägg...lr vem vet? =)

Här kommer några bilder från hemma i Vännäs... =)

Huset, med mååånga minnen. Och gam Kian som ska lösas in!

Tycker om våran baksida =)

Tyra, fröken som bestämmer! Saknar henne... 36dagar kvar! =)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Camilla

Är så imponerad av din självdisciplin, önskat jag hade haft de då jag plugagde, way to go girl!=) Ha en trevlig helg med familjen!Kram kram

2008-11-14 @ 10:47:56
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0