Sköna Maj

Äntligen, äntligen den bästa måndaden på året. Våren börjar gå mot sommar, solen lyser, tussilago blommar för fullt och jag fyller år. Kan nog inte bli så mkt bättre?!

I övrigt är jag trött och sliten och lever i min dvala. Mår fortfarande inte bra i kroppen och allt går i vågor. Sen när man jobbar 12 dagar i streck så blir de inte bättre. Men imorgon, imorgon är jag ledig och på sönda. Gu så skönt! Är lite mkt grymt opeppad på att jobba ikväll, men jag får iaf lön! Är nämligen på Torpgatan ikväll, precis som i måndas. Bra att jobba lite extra. Har tagit på mig 2 turer till där fram över. Kul att variera sig, om inte annat.

I onsdags var de ju Valborg. Den dagen var dryg! Var på hotellet 8-17, huva så uttråkad jag var. Sen så ar de ju underbart väder ut och, ångest! En glassrast hann vi med ute iaf, å så mysigt! Sedan var de full fart hem på cykeln så jag hann göra mig iordning innan vännerna kom. Vi blev 9st som grillade och njöt ute på altanen. Jag skrattade en hel del, eftersom jag var totalt övertrött. Härligt! Efter en vi ätit underbar efterrätt blev de brasa hos Franssons som vanligt. Klockan var över 22 när vi kom dit, men de brann så fint och trevligt var de!

Oj, nu börjar jag jobba snart, sista passet före helg och de känns tyngre än tung. Jag får tänka positivt, imorgon är de bandy.

KRAM KRAM

Bilder från Valborg...

image142
Dukat för mat...

image143
Grillmästarna Eve och Jelle
image144
Äntligen tillsammans igen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

vilka härliga bilder:) har du fått jobb eller går du bara ut extra? JObba inte ihjäl dig, kom ihpg att ta de lugnt ibland också:) Hoppas du har de bra..här rä är de cuppsats och renovering som gäller...finns bilder på min blogg:) Kramelikram kusin

2008-05-05 @ 16:12:42
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0