Who am I

Glad Påsk på er! Det kanske är lite sent, men bättre sent än aldrig ;)

Jag har faktiskt varit ledig 4 hela dar, UNDERBART! Känns om en evighet. Dock har jag drömt massa om jobbet, så jag har verkligen inte kunnat slappnat av som jag önskat. Har haft en tryckande känsla av att snart börjar jag jobba igen, huva! Och om några timmar är de dags igen. Undrar hur jag jobbar imorgon och resten av veckan. Berta sa bara åt mig att komma runt 9 imorgon. Känns som jag har mina kvällar bokade denna veckan, och på de ska jag jobba kväll?! Inte alltid lätt...!

Under veckan så har de väl inte hänt så där jätte mkt spännande.... Mkt pratik, och veckan kändes så fruktansvärt lång och dryg. Sista halv timmen på torsdan innan jag slutade var jag helt i botten och kunde nästan somna stående. Kom hem och jag orkade typ lägga mig i soffan. Så fruktansvärt trött! Men självklart så höll inte mina soffplaner. Ist fick jag ligga i soffan på Tobacka och vara barnvakt till 1 på natten. Jag deckade när jag kom hem! Annars i helgen har jag sett på film, varit på väg ut på dans, fått en trasig vintersko, frysigt, fått mysiga/knasiga sms, bastat och ätit massa godis. För att få pricken över i:et denna påsk så åkte vi och bowlade ikväll. Vi var 5 på vår bana och jag krossade dom! Iaf första serien. Andra serien hade vi 1 gång kvar på, men jag låg i ledningen! Hade jag fått kört min sista gång hade jag nog slagit Nisses serie på andra banan, och då blivit kvitt våran vad-slagning. Men men, än är vi inte klar. '

Förresten.... Vart tog våren vägen? Solen skiner och de har snöat, inte idag men typ flera andra dar. Och de har minst varit -5 på dagarna, och ca -15 på kvällarna! SUCK! Ge mig värme! Som jag nämnde tidigare så passade min ena dragkjeda på vinterskon att gå sönder. Jätte passande, NOT! Mamma tog den till stan idag för att kolla om dom kan laga dom. Köpte ju dom för ett halv år sen, bara!

Nåt positivt, veckansklipp... Jag har gjort ett klipp och klippt mig ;) Jag stod inte ut att spara ut de. Så nu är de kort förutom en liten "svans" vänster sida, där bak. Lr de är så där snett klippt, som jag hade för 2,5år sen..haha! Har väntat med att göra detta inlägg tills jag skulle ha en ny bild på mig, men de får vänta. De är nästan lika kort som min presentationsbild, fast numera framåt kammat..:P

Ist för att avsluta med en bild så blir de lite text ur låten Who am I:

I am a flower quickly fading
Here today and gone tomorrow
A wave tossed in the ocean
Vapor in the wind
Still You hear me when I'm calling



Ta hand om er! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0