Sista lediga lördan, denna sommaren

Ja du bloggen, ännu en vecka har passerat sen jag skrev här sist. (I mitt huvud låter detta som han i Norrlands Guld-reklamen. Jag har både han å Carrie från Sex and the city i huvudet, haha). Hur som så är de ändå tidig söndamorgon nu kan man säga. Jag sitter här ute på Tobacka och solen verkar inte vara allt för långt bort eller? Har börjat bli lite trött. Jag nattade Alex och Sofi vid nio, så sen dess har de varit väldigt lugnt här. Höll på somna på soffan vid elva, men då väckte Camilla mig. Känns som dumt och somna här om jag liks bara ska sova nån timme. DÅ lär jag va ännu tröttare när jag blir väckt och ska hem. Får iofs sova hela natten här om jag vill, men de känns som bättre att få sova hemma. För att ta mig hit idag å härifrån osv har jag fått låna EU-mopen. Första gången jag kör en sån, och då insåg jag hur mycket jag saknar min gamla Puch. Hur som är den kul att köra.

Veckan som gått har tillbringats största delen på jobbet, känns de som. Kan bero på att jag cyklar dit vid 8.40 på morgonen och kommer hem vid 18.40, oftast. Dvs 10h senare. Sedan innan jag fått i mig midda och kollat mailen och sånt så är kvällen slut. De är ungefär samtidigt som jag vill hitta på nåt, typiskt. Var hel ledig i tisdas, men vädret var sämst så de blev en slappar dag. Hann iaf med att göra massa ärenden. Perfekt! Och en runda på stan tryckte jag in torsda förmidda med Ingela. Lyckades byta min fotoram. Hoppas den här kommer fungera bättre!

När jag slutade jobba igår så kände jag mig väldigt glad eftersom jag å Elin skulle på bio. Vi såg Sex and the city, och enligt mig var den fruktansvärt bra. Som ett enda långt vanligt avsnitt i sann Sex and the city anda/stuk. Sen hade vi väldigt trevligt iövrigt också och hann prata igenom de senaste, hihi. För att göra helgen ännu bättre så åkte jag och Hanna in på Wheels utställningen idag. MUMS, vilka bilar. Kär i många, helt klart! Vi avslutade dagen med en go salladsbuffé på stan innan vi åkte hemåt. Har även hunnit med bandy och midda med Tord och gänget. Jag säger ingenting mer om de, för då vänds de mot mig!

Till veckan väntar jobbet som vanligt och en Stockholms resa med mig själv och jag på onsda. Spännande!

Känns bra att passa på att uppdatera här när jag liks inte har något annat för mig =) Blir tyvärr ingen dagens bild, eftersom jag är på Tobacka nu. Så njut av midsommarbilderna en gång till ;)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0