Midsommar

Midsommarafton förklaras bäst i bilder... Bilderna är tagna allt eftersom dagen gick....



Hade en kanon dag! God mat, trevligt sällskap, krocket, bar-bygge, stång-bygge, sol och många skratt. mm!

Midsommardagen var en lugn dag tills kvällen kom. Då åkte jag/vi iväg till Örträsk för dans på logen. Jag var råtaggad på bugg och styrdans, eftersom jag trodde de skulle vara ett dansband som spelade, men de var Riff raff ruff. Helt klart kung ängå. Önskar bara att vissa omständigheter varit bättre, men jag njöt av dom bra stunderna jag fick!

Tack tack allihopa!

Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj vilka många bilder och roliga och fina som alltid. Du verkar haft en riktigt bra midsommar..hur går jobbandet då? Själv ha rjag inte börjat ännu...sista juni börjar jag...ha de gott kusin vitamin, KRAM

2008-06-24 @ 12:59:29
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0