Time-out!

Efter mkt trams å tankar hemma, så blev de ett snabbt beslut.... Jag måste iväg några dagar. Ringde Åse i måndas, och åkte ner i tisdaskväll med Jörgen å Tomas (hans domarkollega)! Så skönt att bara slippa tänka på allt annat för ett tag. Att få vara med Hilde, hålla henne och bara vara är så ofattbart underbart. Redan när jag kom sent på tisdaskvällen så somnade hon i min famn, och världen runt om bara försvann. Många stunder dom 2 senaste dagarna har gått åt till att bara mysa, gosa och andas. De finns nog inget som slår att ha henne sovandes på bröstet och se henne njuta av livet. Åh, de här kommer jag leva länge på!

Självklart har jag hunnit leka med Nils lite också. Han har ju också en speciell plats i mitt hjärta!

Imorgon är de tillbaka till verkligheten! De blir en tidig buss hem, så jag hinner med allt som ska göras. På bussen ska jag göra en packlista på allt som ska med på Duvan. Sen ska jag träffa Berta på Hotellet ang min pratik. Efter de är de packa å peppa som gäller. Vi hoppas på att åka från Vännäs ca 18.30. Vår första match är 21.56, och den andra 01.24, huva! Hoppas allt går bra, håll tummarna! Går allt väldigt bra kommer vi hem sönda em, går de sämre så är de ju frågan.... Åker vi ut tidigt på lördan så spelar ju Marmeladorkestern på Olles..MUMS!

I övrigt så känns mkt förvirrande. Att folk inte kan förstå när dem sårar mig trots att  jag säger de rakt ut, vad kan jag då göra? Sen känns de som om jag blir lämnad bara för att jag inte lever mitt liv som andra tycker å tänker?! Jag är ledsen, men jag pallar inte med att ta upp detta med er för jag känner mig verkligen ner trampad!

Snart ska jag ta å krympa ner i den hårda sängen och krama på min gamla vän Kiir, som är på besök över natten. Att komma hit ner och bara vara, umgås och dessutom träffa Kiir är för mig något stort. Det gör att jag kan samla krafter för att möta "världen" igen!

Go natt!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men lillkusinen min, tråkigt att du känner som du gör, men vill bara säga att du är värdefull och det är du, bara du och ingen annan som bestämmer hur du vill leva ditt liv och vilka beslut du ska ta. Det är bara du som känner vad som är rätt, sen vad andra tycker och tänker är att bortse ifrån, visst väljer man inte alltid det bästa alternativet och inte heller det som är bra, men i slutändan är det alltid en bra erfarenhet...så det jag vill ha sagt är att du är bäst och jag tycker om dig kusinvitamin, Iäm here om du vill prata, du vet var jag finns..! Lycka till på Duvan!! *ägnar massa tankar på dig* KRAM!!

2008-01-24 @ 23:24:35
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Åse

Vad gott att Rodervägen kan vara ett ställe för återhämtning!! Du vet att du alltid är välkommen till oss! Och du - låt ingen trampa på dig & dina val! Folk kan tycka & tänka en massa saker men det är du som avgör om det dom säger får trycka ner dig eller inte!!! Kom ihåg det!!!
KRAM

2008-01-25 @ 19:41:35
Postat av: evelina

självklart räknas du med i gänget, men vi fyra hade ju snackat ihop oss för att verkligen kunna boka en utgång i umeå, och du verkade ju inte speciellt intresserad av att följa med...

2008-01-28 @ 08:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0