PS I love you...

Den filmen rekomenderar jag alla att se- Åse, du måste verkligen hyra den när den kommer ut! Den var så underbar, bra gjord, humor, passande skådisar.... Mkt nöjd blev jag! Amanda följde med som min date, vilket var väldigt trevligt också! I övrigt var jag hemma på Alla hjärtans dag, eftersom jag hade haft migrän på natten och var fortfarande inte helt pigg på morgonen.

Helgen kom och helgen gick kändes de som. Pratik fredakväll å lördakväll. Lyxade dock till de på lördan och fick sluta kl 20 så jag hann till Arvid och se Melodifestivalen med han, Hanna å Jonas, Perfekt! Luktade dock som ett skrov. Eftersom vi inte hade nå direkta kunder på hotellsidan gick jag över på Frasse för att även lära upp mig där. Metoden var försök, läs och blir de fel säger vi till. Inte den bästa metoden när de kommer massa kunder, men alla fick mat och var nöjda. Folk med speciella önskemål- inte min grej än! *HAHA*

Måste ändå skryta om hur duktig jag var lördamorgon....Trots att jag var vaken lite sent på fredakväll så steg jag upp kl 9 och for och tränade Bodypump kl 10. Den ni! Mellan tolv och två var alla muskler totalt utslagna, men jag klarade ändå av Frasses på eftermiddan *STOLT* =) Ska försöka göra en repris på lörda *Huva*

Imorgon lr på freda kanske jag är med i Vk. Plus att Västerbottningen var på Hotellet och fotade idag, så där kanske jag också kommer med. Värsta kändisen!

Nu ska jag sova, blir stan med Emma imorgon. Jag har slut på byxor! Förresten, visst kommer ni på vår Fotoutställning på Vega lörda 12-18, sönda 12-16. Jag jobbar 12-14 på lörda ;)

I övrigt- Bryt ihop och kom igen!

Måste bara avsluta med att säga... 9 dar kvar tills vi träffas igen, längtan är ENORM!

KRAM KRAM

image123
Dagens bild blir en egobild med webcamen, de va länge sen =)

Kommentarer
Postat av: Lukas

"Bryt ihop och kom igen!" Det utrycket är ett av dom bästa som finns :) Ses nästa helg

2008-02-22 @ 09:33:19
Postat av: Camilla

Kikade förbi här å såg att det blivit någpt skrivet...=) Jaha så det vart att du såg filmen och den verkade bra, kanske ska se den då?
Mne hinner inte just nu, nu är det en massa planering inför nästa helg som rör sig i mitt huvud..då syns vi, hoppas kameran följer med då???
Kram på dig

2008-02-22 @ 20:51:08
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0