Vecka nr 7, 1a december

December? Nja, är lite tveksam. Trots att kalendern säger de. Var är snön? Ja, en del av den ligger hemma i uppe i Vännäs. Ringde och grattade Emma, som förövigt fyller 26år idag. Tänka sig vilka gamla syskon jag har ;) Där fanns de iaf en dryg decimeter. Och lilla Ka:n stod under någon snöhög nånstans. Haha, de har jag svårt att förställa mig här nere.

Fin dag har jag haft med manikyr och ansiktsbehandling med peeling och fotmassage *MUMS*. Sen var de roliga över när jag kom hem. Glömde ta upp kyckling imorse, så de blev nödlösning och gröt till lunch imorgon. Började med dessa för**skade fotvårdsfrågor, sedan såg jag julkalendern=paus 12min. Sprang ner till tvättstugan för att tvätta min stora tvätthög....

3 fel med kvällenstvätt:
* Ingen belysning i tvättstugan, svagt ljus från korridoren
* Glömde tvätta 2par byxor = JAG ÄR SNART BYXLÖS!
* Maskinen centrifugerar knappt och torkskåpet+tumlarn är en värld för sig.

Ursch å fy för denna kväll. Har gjort 40st fotvårdsfrågor, 20st kvar. Hur i hela friden ska jag kunna alla dessa fotproblem med latinska namn, tusen orsaker, tusen förklaringar och några ben till nästa vecka? När jag inte ens vet om detta är rätt svar... HUR? Anatomin ligger dessutom och sneglar på mig!

JA, jag längtar till jul. Till en jul utan korvstoppning av viktiga saker, inför stor prov på kort tid. Nu måste jag ner till tvättstugan för 3e gången, snart har jag gått mina 52trappor. ursch å fy för var detta ska sluta!


Kommentarer
Postat av: mamma Fransson

Hej Vera!

Jag har läst om Pottilotta på flera ställen idag och NU är jag Pottilottasjuk jag längtar till fredag och vi får fara iväg +35 det låter väl underbart i ditt slask vi ska va superbruna när vi kommer tillbaks, det är snart bara 14dagar tills vi träffs härligt en grundlig rapport då, han du brukar dejta i tvättstugan hur är han det var väl därför du glömde 2byxor för att få träffa han igen,hihihi.Gå in på www.rallyfransson.se och titta du kan ju gissa vem som har jobbat lite med den.

Puss å Kram

2008-12-02 @ 18:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0