Klappat, och snart klart

Igår skulle vi ha julbak med klassen, något jag verkligen sätt fram emot. Men de blev inställt på förmiddan för att folk "plötsligt inte kunde komma", surt! Så jag ringde på jobbet, och Magnus blev glad så vid 13 började jag jobba. Väldigt trevligt var de, och de tog bort min ångest över att jag skulle vara ledig idag. Slutade redan vid 18, då Malin kom och vi åkte till Lilla Essingen. Okej, vi tog en tur på Stora Essingen först pga dålig skyltning i bussen. Tillslut hittade vi rätt till Minna. Hon bjöd på super god kyckling paj. Sen såg vi Idol, spelade Buzz och hade de väldigt trevligt. Skönt att vi var 2st, när vi skulle hem =)

Isäng kom jag runt 1 och sov som aldrig förr. Låg halv vaken/halvt i drömmar tills Malin skickar sms 10.45. Så länge har jag inte sovit på en väldigt många månader. Så underbart skönt! Hon var iaf i fullfärd med att vi skulle ut å shoppa i Vällingby och skrev: Upp ur sängen! Jag åker dit vid halv tolv, när kommer du?
Men som den sanna Norrläningen jag är, så tar var sak sin tid. Och, inte orkade jag stressa en lörda när jag är ledig. Var där lagomt till 12 =)

Vi kikade runt lite, men båda var hunriga. Jag hade ju inte hunnit med frukost. Så en grym lunch blev de vi två, de var vi värd. Sen började vi komma igång. Hittade även en tok mysig kofta till mig och en tröja. Och köpte 3 julklappar. Är dock inte riktigt klar än, men nästan! Jag storhandlade även där så jag slipper göra de imorgon då de blir plugg och lite tvättt.

Nu är jag grymt trött och slut. Ska vila ett tag, sen kolla av julklapparna. Kvällen blir lugn med lite Dansbandskampen, och kanske lite Stjärnor på is.


KRAM

Kommentarer
Postat av: Zandra

låter som en urskön lördag :D nu är det bara söndag kvar.. sen börjar veckan igen.. jag jobbar imorn.

2008-12-06 @ 22:12:55
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0