Behäftad med fel

Hej Hej!
Idag fick vi tillbaka fysikproven, yttligare ett VG =) Känns bra. Hoppas kunna hålla denna standard på kommande prov också. Dock fattar jag VÄLDIGT lite av hjärtat och alla artärer och vener som går all världen väg...hm! Kanske löser sig tillslut. Make-up provet vi skrev idag, var tydligen inget riktigt prov. Bara en koll för att kolla hur vi låg till. Innan "provet" sa hon: En del frågor är lite kluriga, vi har nog inte gått igenom allt heller" Smart lärare.. NOT! Jag fick iaf otroligt snygga lila målade ögon. Med bla lila glitterögonskugga som eyeliner...mmmm!

Längtar så grymt till näst nästa freda. De har gått skit bra fram till nu. Nu vill jag bara smitta undan ett tag och andas, och träffa alla hemma. Pratade med Åse medan jag lagade midda. Dom ska sova i Vännäs fredan till lördan när jag kommer hem, så jag hinner nog träffa dem en snabbis. Samt att Åse nog kommer nog tillbaka på söndan medan Jörgen dömer. 15dagar kvar.................!!!!!

Sen fick jag ett mycket efterlängtat ,mail idag. "Bäste kund, Den vara du återsänt till oss(Sony Ericsson Z610i Airy Blue) var behäftad med fel och ska därför bytas ut. Vi har dock inte kvar denna telefon och undrar då vilken telefon ni istället skulle vara intresserad av. Vänligen lämna ert telefonummer så att jag kan ringa dig och diskutera ett utbyte. "
Jag väntar med glädje på de samtalet!!!!!

Dags för lite bilder. Dock bara några nytagna sista sekunden tagna ur mitt liv just nu...


Fr. v: Fotvård, Andningsorganen, Mag- och tarmkanalen och hjärtat

4 häften, massa sidor, massa text och ännu fler ord på svenska och Latin.

Julgardinerna är de enda fina i rummet just nu. Som ni ser så sover jag i gam-sängen, igen. Jag måste fixa en riktig säng!!!

KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Elin

Men rummet ser ju jättemysigt ut ju! :)

2008-12-04 @ 22:23:51
URL: http://smagodis.blogg.se/
Postat av: Elin

Men rummet ser ju jättemysigt ut! :)

2008-12-04 @ 22:26:11
URL: http://smagodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0