Jag och glocalnet, lågt!

Efter många dagar i denna soffa, är jag verkligen pissless! Datorn har också flyttat in hit. bara för att. Torsda och freda bodde jag typ som sagt här inne. Näsan, ögonen rann, halsen öm och lite feber som avtog på fredagen. Så igår hade jag bra nog mycket ångest att sitta hemma, när de fanns så mycket annat jag ville göra. På kvällen kände jag mig hyfsat pigg också. Just då blev jag bjuden på filmkväll. Väldigt passande. Jag som levt i tights, linne, tjocksockar, kofta blev som en ny människa i vanliga kläder, haha.

Imorse så var jag fortfarande lite tät i näsan och hostan kom igång, vilket brukar betyda slutet på min förkylning. Så jag har börjat äta min hostdämpande, samt slemlösande för bihållorna. Började imorse med detta och nu kan jag andas och känner mig nästan fräsch?! Så ni kan ju gissa hur tråkigt jag haft på en skala ikväll.... Inga vänner hemma, lediga, friska när jag äntligen orkar. Mamma åkte till Bengt, så alldeles ensam. Borde kanske pluggat, men latheten tog över. Plockat ögonbrynen, ett framsteg. Prövade locka håret med tången jag lånat av Sandra på jobbet också. De kanske blir en bra nyår ändå?!

Åh vad jag vill shoppa...får se vad morgondagen bjuder på. Tänkte avsluta detta inlägg med bilderna från jul. Tyvärr få och ego. Bengt och Åse har nog fler...!!


Jag och Nils, cooooooling!

Är hon inte sötast? =)

Mr Cool fick en gitarr av farmor, han rockade =)

Go tjejen, man vill bara krama!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0