Sötast, helt klart

Ja de här med sömn gick lite så bra inatt heller. Tror jag är för stressad helt enkelt... Men snart så borde de lugna ner sig.

Akne-lektionen imorse var sååå jobbig, trött och sliten. Vaknade till där mot slutet iaf, när vi fick reda på att våran massagelärare var sjuk, sjuk på riktigt den här gången. Så vi hade en egen lite lektion och masserade igenom hela baksidan, sedan slutade vid 14.40. Tog t-banan med Malin till Åhlens och handlade lite frukost till imorgon och sedan var de hemåt som gällde.

Donade lite innan jag satte igång med att skriva om hela mag- och tarmkanalen,"kortfattat". Tog lagomt 1,5h, sen blav de middapaus mellan 18.30-19. Sen var de bara att fortsätta med andningsorganen. De var lagomt klart till Idol började. Så nu har jag kvar ungefär hälften. Vilket består av Cirkulationsapparaten (hjärtat), blodet och lymfan. Få se om jag orkar fortsätt efter jobbet imorgon....hm.

KRAM

Lånade den ljuva bilden av Åse idag...

SÖTASTE TJEJEN GENOM TIDERNA...Åh vad jag längtar efter mys med Hilde!!

EN VECKA KVAR, VÄNNER!!!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Men åh så underbart gullig pepparkaka!!

2008-12-13 @ 17:35:04
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0