Säg inte nej, säg kanske kanske kanske

Anatomi imorse= Guld stjärna, sedan total förvirring och ångest.
Kroppsmassage på eftermiddan= Så skön, ROLIG (hihi, så flum)) sen ångest över "lilla läxan" vi fick.

Hem kom jag tidigare och hade hunnit med och handlat. Sen har jag suttit i ca 2,5h med läxor. Drygt 2h fotvård. Har gjort klart frågorna, skrivit ner alla "sjukdomar" 27st ord/rubriker på svenska och latin blev de, finns några saker utan rubrik också. Samt dom 12 fotbenen. Jag gillar detta lika mkt som att folk sliter vaxremsor från mina lår....!

Sen blev de lite anatomi. Försöker få in föregående veckors papper. Så tar jag de nya imorgon. De här ska gå!

Idag sade mitt horoskop:
"Du hamnar i en situation där du måste välja mellan impuls och framförhållning. Båda vägarna lönar sig. "

Stämde mycket bra in på mitt samtal med Magnus (butikschefen här nere på Bolaget). Igår smsa han och ville att jag skulle jobba idag från 14, men de gick ju inte. Och idag ville ha min adress och frågade om jag kunde jobba mina 2 sista helger här nere. Speciellt på freda när jag slutade 12. Men jag sa starkt: Jag ska bort! (vi ska till Somia och ha julbak). Sen försökte jag verkligen säga ifrån mig lördagen också, för att kunna plugga och handla julklappar. Han passar givetvis på att berätta: Vi har 4 sjukskrivna, och en hemma med sjukt barn... Vi behöver dig mer än någonsin!
Jag stod på mig, men han bönade och bad..... vi ska höras senare i veckan.

Just nu känner jag mig likgiltig. Plugga lär jag inte göra dom timmarna hur som helst. Men ja... vad gör jag? Få se hur de känns med plugget på torsda.

Sängen nästa....!!

Just ja, min önskelista. Ett par tofflor (mystofflor som passar att ha till köket), tjocksockar, Mp3, pengar till nya träningsskor, och kläder. Hjälp att ordna till i mitt rum och mycke lycka!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kommer och ordnar rummet :)



Kommentera min blogg ibland också, please!



KRAM!

2008-12-03 @ 01:50:49
URL: http://smagodis.blogg.se/
Postat av: Elin

Och förresten, bra att du står på dig... känn efter och ta inte på dig för mycket! Kram igen :)

2008-12-03 @ 01:51:46
URL: http://smagodis.blogg.se/
Postat av: Åse

KOm igen gumman - du måste komma på fler saker än så att önska dig!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag ska julhandla imorgon så skynda dig nu att utöka den där ynkliga listan!!!! :-)

Kram kram & plugga lugnt!

2008-12-03 @ 09:59:58
URL: http://aselundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0