Lucia

Idag var de tydligen lucia. När jag kom på jobbet och vi gjort i ordning inför öppning och vi hade morgon möte tog Julia fram glittret. Åh, vad fina vi blev. Julia fick va "lucia" och jag fick vara den söta tärna..haha. Jag å Julia..mmm!!! Glittret uppskattades av kunderna =). Lite snö skulle verkligen vara på sin plats!!! När jag skulle gå hem så sa Magnus: "Ring när du är på väg nere igen, om du fortfarande vill jobba hos oss nästa år." Perfekt, jag får behålla jobbet. Yey! När jag gickpå tunnelbanan hade jag fortfarande glitter i håret, och gick in i sista vagnen där de stod ett helt knutte-gäng och drack öl. Dom blev glad å sa: titta här kommer Lucia... Pinsamt gick jag med hörlurarna instoppade mot bakdörrarna, där resten av gänget stod och en var en kvinna. Dom började prata med mig och fota...ojoj, ibland är man populär =)

Sen var de hem å duscha och sy en knapp på en av skolrockarna. Efter de var de bara till att he sig iväg mot Fridhemsplan där jag mötte upp Carro å Rosita.Vi tog bussen ut till Minna och åt god mat, spela Buzz och wee (bowling, skoj!). Typ som förra veckan då jag å Malin var där. Super mysigt verkligen!

Jösses vad länge jag varit uppe. Isäng så Anatomin kan göras imorgon och skolkläderna tvättas...!!

Natt i Natt... KRAM

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du tog dig hem hel iaf.

blev lite smått orolig.

Kram

2008-12-14 @ 10:56:46
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Åse

Kram på dig - om en vecka vid den här tiden kan du gosa loss med Hilde & busa med Gojja!!

2008-12-14 @ 16:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0