=)

Jag är lycklig nu =)

Nu är de värsta gjort känns de som. Jag tog de hela lugnt och fint, stressade inte svarade på alla frågorna och de gick väldigt smidigt. Jag blev klar först kollade igenom provet några gånger, tillslut gick jag ut eftersom ingen annan verkade bli klar någongång. De kändes som om de flöt på fint, och kände mig ganska säker. Och bilderna, me lika BIG TIME! Dom lättaste bilderna, de var bara och sätta ut siffror. Lättare kan de inte bli med bilder, men flera i min klass klagade. Förstår inte. Vissa hade inte ens chansa och sätta ut siffror. Siffror som kunde ge poäng, fel svar blir ju inte minus. Aja, dom får väl skylla sig själv. Astrid är så söt, så hon skulle hämta proven imorgon och rätta dem så vi skulle få resultatet på freda innan vi går på lov..SPÄNNANDE =)

Imorgon får vi tillbaka fotvården....dumududmud! Tror hon gjort en hård rättning, så de blir intressant att se. Efter de har vi ju årets sista vaxning, inte lika angenämt kanske.

Ja, annars så kom jag hem där strax före 18 ikväll. De blev ingen midda med brudarna, så jag gick en sväng på stan och köpte 2 julklappar sen ringde jag Malin som hade yoga efter mig, och drog med hon ut. Vi gick till Kungshallen och åt, de kändes som att vi behövde fira lite. Plus att jag hade ingen mat hemma, upptinad..haha! Mysigt!

Tog ett lång samtal med Nicke och passade på att klippa vaxremsor medan, så slipper jag dra med hela rullen hem. Nu vet jag liksom inte vad jag ska göra. Bonde om 35min... kanske gör ett ryck och verkligen städar till de i resväskan och lägger dit dom sista kläderna som jag inte ska använda. Så får de bli!

Hej med er  =)

Ps: 2  dagar....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0