Do or cry!

Imorse sov jag mer eller mindre till kl 11. Så grymt skönt. Sen tvingade jag mig upp och åt lite frukost framför tven. Mjukisbyxor, håret slarvigt uppsatt och så tänka jag se ut HELA DAGEN...Vid datorn låg anatomipapperna, mina skrivböcker och väntade. Varje gång jag såg dom kom ångest över mig. Minna ringde vid 12 och sa att vi brudar från igår skulle gå och äta brunch. Min första tanke var glöm de, jag ska se ut som en lodis idag när jag slåss med anatomin. Men hon övertalade mig, tack och lov. Gjorde ett ryck med anatomin innan jag gjorde mig klar och åkte iväg. Snacka om att smita...

Möte upp Minna på Odenplan, sen kom Carro och vi gick till de omtalade Café Sirap, för en riktig Amerikansk brunch. Där möte vi upp Rosita. Kattis, Sara, Malin från klassen var redan där..lite bittra på oss?! Kriget har börjat...haha. Internskämt som kan bli verklighet imorgon?! Aja, vi åt vår meny med Scrambald eggs, bacon, toast och blåbärs pancakes, sen kom paltkoman. Ingen mer mat idag!

Åkte hem och gick upp efter skolkläderna och gick till tvättstugan. Stand-by maskinen var tagen, och en kille hade boka alla 4 maskinerna, men jag fick ta en av dom. Väldigt snällt! Sen har jag suttit drygt 2h och skrivit klart de sista. Blodet behövde jag inte skriva om, men lymfan. Skriva om och fylla på. Så nu har jag en "sammanfattning" på ca 12 sidor att läsa. På dessa har jag försökt använda alla ord och uttryck vi ska kunna. Vissa har jag skrivit upp på en separat lista, för dom känns svåra och vanliga. Nu sitter jag gråtfärdig...Ångesten total över var detta ska sluta. Känner att jag kan saker, och kollar på några frågor och mina svar bli halva och resten black out. DE HÄR SKA GÅ, DE MÅSTE.... Eyes on the price!

Här är lite kassa mobilbilder från mina stunder med brudarna...

Carro bowlar på Wee.

Rosita också =)

Minna softar i soffan.

Blåbärs Pancakes, mums

Fröken sliten till vänster och Rosita...

Kommentarer
Postat av: Åse

Härligt att dom tvingade med dig!! Tyvärr kommer vi nog inte ses förrän på söndag - för vi far nog direkt härifrån till Lycksele på lördag morgon!! Men på söndag blir det kalas!!!

Kram

2008-12-14 @ 21:50:09
Postat av: Elin

Blå beers pancakes, hahahaha... det är sååå du!

puss o kram

2008-12-15 @ 07:29:09
URL: http://smagodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0