Because i got high...lalalala

WOWOOWOWOHOHOOHHOHO.... Jag är värsta hög, inte lika hög som Emma, syster, som ringde nyss och bara asgarvade...knas =) Ordet knarkare är ett vanligt ord som jag använt uppe i Norrland. Ex när man är lite trött och knasar till de brukar jag säga att jag knarkar, och alla förstår. När jag säger de här nere kollar alla snett på mig och tror att jag knarkar..hahah. Måste nog byta uttryck, dom i min klass börjar bli oroliga =)

Ni kanske undrar varför denna munterhet? Jo, men de började imorse. Taggad för provet, nästan. Riktigt vaken på anatomin för en gångs skull, tills hon gjorde undergrupper till ALLT, som vi ska kunna nästa vecka. Aja, peppade för provet. Skrev så penna gick i ett. Efter 45min konstant skrivning om fotsjukdomar, kom krampen, så jag kämpade och skrev mer. Ska fasen ha bra på de här provet. Minst VG, för som jag skrev. Så håll tummarna!

Sen hade jag en magkänsla av vad som väntade hemma i brevlådan, och mycket riktigt. Där låg avin till min nya mobil, som kom rätt. Så jag iväg mot Brommaplan och hämtade paket, och min vattenflaska på jobbet samt handlade lite. Hem på moln, in med en tvätt och upp och slet upp min fina telefon. Såååå fin. Tog mitt de gamla batteriet, så jag kunde använda den på en gång. De nya batteriet är i gamla telefonen, på laddning *smart!* Så ikväll ha jag lagt in massa musik. Min Mp3 är ju halv haverirerad, så detta kom verkligen lämpligt. Mycket saker fick jag med, bla ett 4gb Minneskort *MUMS*. Roligt, roligt. Ska inte berätta de roligaste med den :P

He blev inge plugg ikväll, jag behövde en break. Min telefon blev mitt break. Kanske ska läsa lite nu en då :P

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Knarka på gumman!! Låter som en superhärlig dag & en välförtjänt break från pluggandet!! Ses snart!! KRAM

2008-12-09 @ 21:24:38
Postat av: Zandra

du förtjänade ett break :D

och vad roligt med telefonen.

lussebullarna är utbakade nu :D

2008-12-09 @ 22:02:24
URL: http://www.bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Emma

Hej fejkhero! Du kan ju inte skriva på din apa att jag knarkar, gissa om det kan missförstås av fel personer...Ärta!!

2008-12-10 @ 14:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0