Andas, så de inte blir en vasokostriktion

Jo men haj. Imorgon är de onsda, som kanske ni vet. Lite jobbig magkänsla över anatomin. Lite som ett svart hål känns de. Men jag behåller lugnet och försöker lägga förtroende på mig själv. Jag kan mer än jag tror, och de ska jag bevisa imorgon! Malin har förhört mig över telefon. Blev lite orolig när jag några frågor i rad bara fick black-out. Mag- och tarmkanalen och dess enzymer, och blodets celler??! Ja, styrka behövs imorgon!!!

Efter provet har jag yoga direkt och sluta 14.30, skönt. Vi ska gå och äta midda några stycken tillsammans, som lite avslutning på terminen. Blir nog skoj =)

Annars så har jag städa mitt rum. Väldigt fint! Dammtorkade tom toastolsrören, handfatsrören och vattenledningarna till duschen, jag de var undanflykter från böckerna, men de behövdes =) Ska torka golvet på torsdag tror jag, så allt blir fullbordat..hihi.

Nu ska jag packa skolväskan, lägga ner några plagg i RESväskan (mmmmm), samt borsta tänderna. Sen blir de lite anatomibilder som kvällsläsning!

KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ägnar/t massor av tankar på dig idag, det där klarar du=) Du är duktig, bara du behåller lugnet under själva provet. KRAM KRAM

2008-12-17 @ 11:05:58
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0