In LOOOOOOOVE!

Jag har blivit Gudmor idag! Mina två änglar är 2 kisseungar på 6veckor. De är Hanna å Nisses. Kissarna är helt otroligt söta och jag smälte direkt. Båda är honor, utan namn än så länge. Här kommer mobil-bilder på sötnosarna....


Detta är "terroristen"

Tussar..

Vilka ögon..

Å här är fröken gos.... SÅ FINA!

Annars så saknar jag min Sofia långt borta i Tanzania. Stackarn kom dit igår, och deras packning är borta. Hoppas de löser sig!

i onsdas och igår hade jag inskolning hos Lena. Går faktiskt bra. Mkt att ta in alla rutiner och stödtecken på så kort tid, men de ska gå bra. Inskolningkväll på månda och tisda. Sen ska jag jobba själv på torsda... Spännande. Idag var jag på Torpgatan igen. Lite jobbigt att byta jobb från en dag till en annan, man blir som förvirrad. Imorgon jobbar jag bara där till 12, yes!

Tiden går verkligen fort. Snart dags för Italien. Vi monterade i tisdas. De tog bara 2,5h för 120 bilder, mycke bra gjort. Kom även med i tidningen...hihi. http://www.vk.se/Article.jsp?article=211916&category=383

Helgen kommer som vanligt bli ganska fylld. Skrämma tonåringar ikväll. Imorgon blir de jobb, Sofia (syster) kommer, fixa Emmas hår, bandy, midda bla. Sönda är de rallysprint, så jag å Mamma Fransson ska sköta serveringen ;)

Förresten ca 52dagar kvar till skolstart...OH!

KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0