Bitter.se

Hallå där ute!
Som ni ser i min rubrik så är jag bitter, eller snare jag var bitter. Jag hade en riktigt bitter månda kan man säga i finare ord. Och då jag skulle ventilera min bittra värld så höll dom givetvis på med uppdateringar och skit här, så inte ens de fungerade.....Fula tankar! Iaf så måste jag berätta vad min månda bestod i korta drag av: skärsår i båda tummarna, en trasig assiet, fel trampning, i slagning i saker med dvs kroppsdeler. På de så hade jag dyng ont i kroppen, var på dåligt humör och hoppades på att allt skulle vända efter en timme body-pump. Tji fick jag! Höll inte på ta mig genom timmen och allt var tungt, och dubbelt så ont efteråt. Så som ni förstår så var de ganska skönt att få somna den kvällen!

Nu har de kanske blivit lite bättre iaf, men lite bitter är jag ändå. Mest avundsjuk kanske på alla som har ett jobb. Tänk bara om man kunde få reda på hur de skulle bli i sommar!? Fast jobb, ja tack! Hanna fick idag tillbaka sitt jobb på Vattenfall. Känns lite som ett slag i ansiktet, men hon fick ju telefon utbildningen jag också skulle haft. Surt, surt!

Veckan som har gått har i stort sätt varit som vanligt, praktik med andra ord. Fikade faktiskt med Camilla och Tord i torsdas, som lite avbrott i vardan, mysigt! Jobbade sedan på lördan och hade en helt ledig sönda, sweet! En sönda som avslutades med Sunes sommar med Nicke och Anton, så KUNG! Sommar känslorna kom och de kändes passande nu när all snö börjat smälta bort så fint. Jag och Kusin Hanna gick en härlig promenad igår förmiddas i solen och kollade på deras hus. Dom har nämligen köpt hus efter Nybyvägen, nästan granne med Stefan. Så på freda skriver dom på papperna, himla bra. Och på tal om nytt boende så ska jag på inflyttningsfest/kalas hos Eve och Viktor på lörda. Eve fyllde år igår, och dom flyttade in i helgen, så de blir fin kombination =)

Nu börjar de bli dags att gå i säng. Blev lite mkt sent igår, spelade Dot med mamma efter att jag jobbat kväll :P Jag har förresten fikat go-fika ikväll. Nisse och Emil blir ju hela 23år idag! YEY! Nu har jag verkligen inge vet å säga så nu lägg ja ner.... Ha de! KRAM

Ps: Tänkte ta en bild med Camen, men de är för mörkt. Ska försöka en annan dag! D.s

Kommentarer
Postat av: Linnea

kolla gärna i min blogg. xoxo/ linnea

2008-04-02 @ 23:39:30
URL: http://linneasgarderob.blogg.se
Postat av: Camilla

Tjing kusin! Inte kul att du är bitter jue...förstr att de känns tungt med jobb och annat, men vet du..det ordnar sig!=)
Kram på dig

2008-04-03 @ 14:04:53
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0