Sjukt

Idag kände jag mig nästan på G, men vad fanns de å göra? Ingenting som vanligt, och Sinje åkte dessutom iväg för att träffa sin bästa kompis. Så jag började kolla närmare på de här med att köpa kamera. Ska ringa dit imorgon och fråga lite saker, sen får vi se vad som händer. Är riktigt sugen! Har iaf haft trevliga samtal på MSN =)

Tog mig en promenad ner till affärerna för att kolla vad som fanns. De var inte mkt, två mataffär, café, seven-eleven, Wendy's, frisör å några fler små matställen. Jag gick in i ena mataffären för att kolla på balsam. Man blir verkligen förvånad när man står å ser alla dyra frisörmärken i en vanlig hylla. För att inte tala om priserna, MUMS! Vågade dock inte köpa något. Har ist frågat Karro vad hon rekomenderar, så jag kan köpa en stor flaska å tjäna en hel del! De blev bara batterier och halstabletter denna gången. På vägen tillbaka kände jag hur jag blev allt tätare i bihållorna, och hur öronen började värka igen. Väl hemma helt utslagen av värmen och förkylningen så har jag på börjat en kamp mot förkylningen. Nässpray och hosttabletter, fulldos. De är inte lätt å bli frisk, för Amanda blev små sjuk i veckan, sen så har Lauren fått antibiotika idag eftersom hon blev sjuk i helgen. Sen så imorse var Sinje jätte tät å snorig, å vi delar rum. Så just nu går alla baciller bara runt! Kommer man bli av med förkylningen är ju frågan.

Så nu är de ligger jag i sängen å tycker synd om mig själv och ser på Kalle och chokladfabriken, samt Poliskolan emellan åt. Lägger upp några bilder jag tog på vägen hem.

Kram Kram


Wendy's bla.           Jag i värmen            Fartbegränsing

Vägen mot hem      Här bor jag               Många hus i ett

Fler hus i ett             Vår gata                    Min Familjens hus Steves regplåt.

Ska fota familjens/au pairen Dodge sen!

KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas verkligen du blir kvitt förkylningen snart, du ha ju gått å haft sådär länge nu....Själv undviker jag
alla som går runt å hostar å snörvlar...:P Krya på dig! Kram

2007-09-10 @ 10:04:38
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0