Sick and tired

Nu är jag sjukt lesssssssss på de här, jag vet att jag bara klagar. Men jag är sjukt trött på att vara sjuk. Jag å Sinje har varit som två överkörda grejer med förkylning idag. Hon pallade inte ens att äta, stackarn. Både sov dessutom dåligt. Å varje gång jag vaknade till så snarkade hon lr knappnade på datorn. Vilket liv. Lauren verkar iaf börja få tillbaka kraft. Jag önskar mig nåt starkt för öronen och idominsalva till min röda näsa.  De skulle vara nåt minsann. Sinje är nu och hämtar sin hundvalp på flygplatsen. Dom kommer väl hem runt midnatt, då jag hoppas vara i djup sömn. För jag behöver den verkligen.

Annars idag har jag sagt hej till Sofia, och pratat med Jelle. Skönt att höra bekanta röster, må jag säga. Sen så fick jag Hannas nr av Sofia som fått de av Nisse, underbart. Ringde upp henne, men då jobbade hon fortfarande så hon ringde upp mig nån timme senare. Tycker de är bra att prata med någon som är i samma läge, dock en vecka efter, men principen är den samma. Synd att vi bor så långt ifrån varann, men än är inte resan slut.

Har även haft en liten rundtur i huset med Fia å faster Donna (Johnny). Sofia blev lite åksjuk av att följa med kameragången , kvinnan tål ju inget :P Sofia satt i övrigt å skrattade åt mig, som vanligt. Tack för den televerket. Sen så Emma Nordlund, du ska ha stryck för att du sitter å äter godis framför webcamen. VET DU HUR GODISSUGEN JAG ÄR?! :P

Denna kväll ska verkligen spenderas i sängen, har ingen ork!  Puss hej!

image46
Fick min första lön ikväll =)

Kommentarer
Postat av: Jonas

You got some big bucks :D

2007-09-11 @ 10:30:46
Postat av: Elin (mini)

Inte lika hemskt o jobba när man får lön :)
Du är duktig som håller ut fast d känns tungt! Hoppas du blir frisk o kry som en nötkärna(?)snart! :)

2007-09-11 @ 18:32:07
Postat av: Mamma Fransson

Hej Vera!
Vi far snart till Italien,jag är orolig att Sofia blir kvar på nått munkkloster eller nån mörk italienare tittar för djupt in i hennes ögon.Blir det allvarigt lämpar jag av henne hos nunnerna då vet jag vart jag har henne. Ät mycke apelsiner,titta på nån snaskig film då känns det bättre ät godis det brukar hjälpa mot allt.Kram

2007-09-11 @ 23:01:50
Postat av: Camilla

Tjooo...sick and tired...hmm...be strong my friend, you know you'll get trought it one way or another;)Hoping your cold and earillness will be alright soon...Take care,I believe in you....HUgs

2007-09-12 @ 01:14:08
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0