Så hemskt!

Läste på vk idag, kollade lite snabbt igenom vad som hänt dom senaste timmarna. Såg att de hade hänt en tankbils olycka, så jag klickade in lite snabbt och såg att de hade hänt runt Övik. Shit, tänkte jag och fick en klump i magen. Hoppas de inte någon man kände, och att alla klarade sig.

Nån timme senare ligger jag här i min säng å halv sover då plötsligt mobilen plingar. Tar upp de den och läser vad Sofia skrivit, jag kan bara inte förstå de. Snabbt på med datorn och in på Vk igen. Där står de, de som bara inte fick vara så. Tankbilschauffören hade avlidit på plats. Den chauffören var Erik Strömberg. Hur, varför? De är bara inte sant.

Sist jag såg honom var på stadsfesten i Umeå. Den dagen hade han krocka, blivit påkörd bakifrån, men mådde bra. Han hade bara lite ont i nacken. Nu sen idag, inte ens en månad senare så händer de igen, men denna gång klara han sig inte. Han väjde för en bil som var på fel sida, blir därefter påkörd bakifrån å kör i diket och välter. Så tragiskt! Han var alltid trevlig, och hans humor var underbar. Ännu ett ungt liv till spillo. Tänker på familjen, för att inte tala om grabbarna! Hela Kajs åkeri har nog ett tomrum inom sig!

image24
R.I.P Erik Strömberg!

Kommentarer
Postat av: Lukas

Ja så sjukt tråkigt, vart en väldigt dyster hemresa från rallyt i småland. Saknar dig tokmycket!
Massor med kramar /Lukas

2007-09-02 @ 14:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0