Ny regel

Jag kör sladdlöst idag. Så när batteriet på datorn dör, så är de slut lekt för dagen. Vilket är snart. De är bara för att jag måste ju faktiskt göra något annat. Nu är de slut med allt dator sittande. kanske ska ta mig en promenad å köpa en tidning så min engelska blir bättra, lr ta mer flumbilder. Kan visa en egobild jag tog

image64

Oj, den blev lite stor. Har på storbild på kameran =) Minneskortet kan jag stoppa direkt i datorn, perfekt! Så skönt att slippa använda kortläsaren. Nog för att den var som ett litet USB minne, men ändå!

Har jag nå skoj att förtälja, nej. Solen lyser, snart är de middasdags. Sen är de kväll, de blir kol-svart på 2min känns de som. Sen så småningom ska jag sova. Gäspar redan nu så jag blir tårögd!

Dags å säga hejdå innan jag börjar svamla i nattmössan! KRam KRam

Kommentarer
Postat av: Hanna Jonsson

Vilken fin bild! :)

2007-09-20 @ 23:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0