Här i huset

Familjen Gelfound verkar väldigt trevliga, vad jag sett iaf. Kom sagt hit  runt halv sex på kvällen. Fick en snabb rundtur i huset, innan vi for å åt på Kina resturang, med olämpligt namn ;) Sinje, deras au pair som stannar till den 12:e är hur trevlig som helst! Vi ska dela rum tills hon åker. Idag ä hon och hoppas fallskärm för första gången, hon va jätte nervös igår, de kan jag förstå. Huset är ett sånt man ser på tv, känns de som. Jag visade kanske några bilden på de rosa huset som jag trodde jag skulle bo i. De flyttade dom ifrån i november, så jag ska fota av detta hus sen! När källarvåningen blir klar så får jag den. men jag klagar inte nu, jag har ju en WALK IN CLOSET, alltså ett helt rum som garderob, åh helt sjukt najs! =)

Här kommer några nytagna mobilbilder:


Mitt rum, STOR SÄNG! Ingång till garderoben. Tv rum, STOR TV! Köket...
image23
Harry (den bakre hunden) och Charlie! Tok söta!

Så ser de lite ut i min värld just nu. Är ensam hemma, familjen for borta imorse medan jag sov, Tror att dom kanske är och byter nåt märke på bilarna?! Lär ju märka de sen.

Kram Kram

P.s: Dom hade tydligen ingen pool å tennisbana. De va ju längre bort i kvarteret *suck*

Kommentarer
Postat av: Malin

Men du, det låter ju toppen och ser ju väldans fint ut också! :D
Kram!

2007-09-01 @ 17:33:04
Postat av: Åse

Hola baloba vad fint!!! SHIT!!!
Vad härligt att du är framme!! Fortsätt skriva flitigt gumman!
KRAM

2007-09-01 @ 20:57:09
Postat av: Emma (fårskallen)

Hej hej! Sitter på jobbet och skrattar åt din text. Fick du mitt sms? Kul att höra att du har det bra iaf!
Tyra strejkar sin kudde på kökssoffan, tror hon längtar till ditt rum! Ska se om jag kan smuggla in henne dit någon dag!?
Ha det bra!
Kram kram!

2007-09-02 @ 00:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0