Emmas sätt att uppmuntra

Har jag nå roligt hänt i mitt liv idag? Skulle inte tro de va. Det som höjer dagarna är mina samtal på MSN, de är dom jag lever för just nu. Inge nytt ang familj, har en på min sida. Ser namn och ålder, men vad som döljer sig där bakom har jag inte den blekaste om. Kanske ringer dom imorgon, kanske inte. Jag har iaf tre samtal jag måste göra. Först till kamera företaget, dags å reda ut allt! Sen ett samtal till Mr Jet, för att fråga hur man får boka osv. Det tredje samtalet blir till Ef, för då vet jag hur många dagar de är till jag måste boka hemresa, om de nu är så. Jag tror dom har till onsda lr torsda på sig att söka familj, men om jag måste hem, måste jag åka på torsda. Då kostar de 4700+ resan till Umeå, om jag skulle resa freda går de på minst 8600 för att åka till Arland, vilket jag inte tänker betala. Så om jag senast måste boka en hemresa på tisdan, då blir de sista dagen dom kan söka. Vad annars kan jag göra?

Min magkänsla är att de ringer en familj imorgon, som inte känns helt rätt. Och jag måste bestämma mig inom nån timme, för annars måste jag boka hemresan tisdamorgon. Då kommer jag stå där helt mitt i allt å inte veta ut lr in. Jag har sagt att känns de inte 100, kommer jag inte att gå för de. Ångesten är total redan nu, fast ingen ringt. Dom flesta av er där hemma som läser detta tänker nu: "Men Frida skärp dig, ta chansen." Som sagt än vet jag inte vad som händer, och jag lovar ingenting. Jag kommer gå på magkänsla då, om de nu väl blir så. Troligen lär jag väl bryta ihop i ångest också, men de får vi ta då. Men hur de än blir så längtar jag tills på onsdakväll då allt är "över" och jag slipper gå å undra var jag ska ta vägen. Jag kanske borde starta en nedräkning? Nja, jag vet ju inte när den slutar...Tänka positivt får duga.

Önskar att jag hade något intressant att säga nångång, men just nu är de bristvara i detta så kallade liv. Berätta nåt ni =) Jag saknar uppdatering.... Ingen som kan maila någon rolig bild? Lr bara en bild nåt vi gjort? Åh, jag fick en förra veckan, som uppmuntran,den får bli dagens bild! Emma, jag vet att du älskar mig ändå =)

image54
Att jag har snygg syster =) (Hon hade sovit med blött hår och jobbat länge, sa hon)

Kommentarer
Postat av: Åse

Hej tjejen!
Nu får vi se om jag lyckas denna gång.....läser fortfarande din blogg troget & tänker så klart på dig!! Vad gullig du var som ringde i lördags!!! Min helg har verkligen överträffat alla mina förväntningar & lite till!!!!!!
:-)
Hoppas allt nu löser sig för dig!!
KRAM

2007-09-17 @ 14:11:47
Postat av: Emma(syster)

Morrrrrrrrr har lust att skicka en ny bild men är rädd att min rumpa oxå blir publicerad....Om du väljer att åka hem sent på fredag så kan Mattias hämta dig, jag jobbar!! Saknar dig (speciellt nu när jag ser min snygga bild) Muhahahhahahha

2007-09-17 @ 14:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0