Även solen har sina fläckar!

Natten tillbringades till största dels av virrande och vände i sängen. Efter halv två kom Sinje hem. Hon passar på att prata extra mkt med hunden, innan hon slutligen lämnar lyset på i garderoben med dörren på glänt. Troligen allt för hunden, men jag hatar ljus när jag är sjuk! Åh, toppen tänkte jag å suckade å vände på mig. Gick inte många minuter innan hon dessutom började snarka som en jag vet inte vad. Långa, äckliga, bubbliga snarkningar *GALEN* Jag somnade väl runt fyra nångång.

Vaknade av hur Sinje sprang runt å packade å lekte med hunden. Låg kvar å halv slumra, tills helt plötsligt de ringer, till mig. De var Hanna. De var ett roligt "uppvaknade" iaf. Klockan var strax före tio, så hon trodde att jag jobba, men icket. Hela familjen har varit hemma idag eftersom de var Sinjes sista dag. Dom skjutsade iväg henne redan vid ett.
Jag var ensam hemma med hundarna och roade mig. Pratade med Sofia, vilket behövdes. Nisse svarade när jag ringde, och de märks verkligen att han inte mår bra. Den lilla Nisse-gnistan fattades! Stackarn! Sen så hade jag "intressanta" konversationer på MSN med Nicke å Arvid. Jag å Arvid hade ett "tjejsnack", de va länge sen sist, så de var kul. Nicke där emot, inga kommentarer, jag vet redan allt utan att han sagt nåt =)

I övrigt här i huset så har mamman blivit mer å mer sur. Å de blev inte bättre av att Sinje åkte hem. Hon är inte alls så trevlig mot mig längre. Men vad kan jag göra om hon tycker att jag inte passar att ta hand om hennes barn, så jag ansöker om familj. Varför måste hennes panik över att inte ha den perfekta lösningen gå ut över mig? Hade hon velat ha kvar mig, så kanske hon kunde stötta mig från början, hellre än att se ner på mig och säga att jag kanske inte är rätt person. Hon verkar störa sig på allt jag gör, utan att säga nåt. Hennes uttryck säger allt. Jag är glad att jag tog beslutet att byta familj, jag skulle inte velat leva i detta hus när hon är så deppad för att Sinje åker, och att ingen är perfekt förutom hon.

Ville bara få de ur mig! Kram

CAMILLA: Skype imorgon kanske?
Åse: Skulle skriva en kommentar på din sida idag att de har bråkat så för mig också. Å just då fungerade de inte, precis som för dig. Men de brukar gå om nån dag!

image48
Här är lilla Heresye, packad å klar
image50
På parkeringen nere vid affären hittade jag en skruttig å bucklig Toyota, med denna reg. (Tillägnad Jonas som vill ha bilbilder, detta är början!)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jajjebox,låter bra det...då hörs vi då;) *hihi*
Hoppas de snart hittar en ny familj åt dig, inte kul att ha det som du har de nu heller....KRAM

2007-09-13 @ 08:38:25
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Nicke

hahaha du är läskig!! du är på på andra sidan atlanten! du ska inte veta sådär mkt :D :D

2007-09-13 @ 16:07:53
Postat av: Jonas

Det tar sig!

2007-09-16 @ 13:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0