Är de lördag idag?

Ännu en dag i slapphetens tecken. Inte har jag hört nåt från någon familj heller. Vad har jag gjort då? Sett på tv, bråkat med internet typ. Jag har inget liv! När de äntligen började fungera var ingen online. Så typiskt! Så jag spelade upp ? All you need is Vera? skivan, kollade på gamla bilder och kände glädjen av att få drömma mig bort. Vill verkligen ha mer bilder från sommaren, så skicka gärna om ni har! Skicka bilder på allt möjligt, de skulle göra mig jätte glad! Tillslut kom Sofia online, Yey. Vi pratade länge om allt och inget. Hon tyckte jag var lite knasig som satt å deppade och försökte bli glad igen med hjälp av polka grisar och Refreshments, men de fungerar ju! =) Sofia berättade om dödsannonsen grabbarna skickat in till tidningen. Gick in och kollade på den. Fick tårar i ögonen, de var så fint skrivit. Både personligt och poetiskt. Tydligen var de Patrik som hade diktat ihop de hela, vilken talang.

Annars kan jag säga att förkylningen ger sig inte. Är så grymt öm i halsen till å från, för att inte tala om på morgonen då jag knappt kan svälja, helt täppt. Måste försöka hitta nå halstabletter. Ska ta en promenad imorgon neråt och kolla vad de finns för affärer.

När klockan var strax efter halv sju ikväll, så säger Sinje att vi ska ut å äta klockan sju. Tack för den. Så jag sa Go natt till Sofia som liks skulle i säng, och gjorde mig klar. Ikväll blev de Japansk. De var en sån restaurang där man satt runt stekhälen när dom gjorde maten. Häftigt, med eld å allt. Maten var utsökt! Och man fick såå mkt mat, precis som överallt här. Kocken kastade även räkor som man skulle fånga med munnen. Hehe, riktigt skoj. Sinje fick en avskedspresent. En jättefin dataram av nå slag, som man kunde lagra bilder och musik på tror jag. Vad vet jag, Steve är ju datapryls kåt. På restaurangen såg jag en sån där som man ska säga: ?How you doin? till =) Sitter nu å små kikar på Rush hour, samtidigt som jag har musik i öron, samtidigt som jag skriver. Jag är verkligen kvinna!

Med de sagt så vill jag bara tillägga: SAKNAR ER! KRAM

Personliga meddelanden:
Camilla: Hur går de med headsetet? Vi ska ju leka på skype!
Jonsson: Vi ska ju också prata på skype! Skaffa mik :P
Emma: Jag ska bo hos familjen tills jag vet mer

Kommentarer
Postat av: Emma (syster)

Hej skriver syster inom parantes på folks begäran så dom vet att de är jag...
Om du har lite att göra så kan du ju alltid shoppa lite...speciellt till mig, behöver verkligen nya underkläder och du är ju så duktig att hitta sånna till mig :) Skor är aldrig fel heller ;) Eller kläder, se jag är inte så besvärlig, jag kan ta vad som helst hahah vilken underbar syster du har :D

2007-09-09 @ 13:51:53
Postat av: Camilla

Jo, de är på ingång...till veckan så kan vi leka på skype..;) förhoppningsvis om nu min uppkoppling tillåter det...den är seeegast av segaste....typ, men de ha funkat...Kramar i massor

2007-09-09 @ 15:37:23
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Elin (mini)

haha. jag känner mig smartast :) jag har läst alla dina inlägg, men jag har aldrig hittat vart man lämnar nån kommentar, but now I did!
trist att du fortfarande är sjuk, jag sitter oxå o snörvlar o hostar o kan knappt svälja,men febern har försvunnit o jag har bestämt att jag ska bli frisk idag, får se hur d går ;) Sen ska jag gå o laga middag till hela familjen nu, man skulle kunna tro att dom vill bli sjuka :P
Massa kramar dig!
(Jag klippte lugg igår, jag kan skicka en bild till dig så får du se hur d blev :O)

2007-09-09 @ 15:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0