Ångest

Medan dom sitter uppe i Boston och letar efter en ny familj, så sitter jag här och funderar på var de ska sluta. Alla tankar på att få fara hem gör mig lycklig, så jag undrar verkligen om jag gör rätt att stanna. Hur som helst har jag lovat mig själv och några fler att ge de några dagar innan jag fattar mitt beslut.

Idag har de varit en slapp dag. Steg upp och tog hand om Jesse tills Amanda vaknade. Jag å Sinje hjälps åt, vilket är jätte skönt, men man känner sig lite borta ibland eftersom hon är van allting så går de på 2 sek för henne. Hur som helst så var Lauren hemma idag med. Hon jobbade bara halvdag, sen ville hon vara med barnen. Sinje åkte till DC för att träffa sin kusin, och jag gick upp för att skriva lite på datorn och bara andas. Var så grymt trött idag! Åh, jag måste bara berätta att jag har prata med Nils å Åse idag. Min lilla Goja, sakna han såååå! De roliga var att denna gången kunde han sitta ett tag å "prata" innan han gick lös på allt och vi fick säga hejdå. Han sa iaf att han saknade alla sin fastrar! Sen som sagt har jag legat och halv sovit och kollat på tv, tills de var midda runt sju. Kentuky fried chicken (om de stavas så), en sån där står låda med kyckling med potatismos å sås till. Inte så impad. Vill ha svenskmat! Klagar inte på chokladkakorna till efterrätt! När vi ätit klart så fick Amanda smaka barnmat för första gången. Oj, vilka grimaser å hon spottade ut de mesta.

Ett tag senare ringer telefon, och de är till mig. Jag får telefonen å de är nån Au pair tant ifrån Boston kontoret som ringer. Dom har kanske hitta en familj. Jag kan lugnt påstå att barnen inte är barn längre. Familjen ville helst ha en 21 årig Au pair, så vi får se. Dom bodde iaf borta i California, 30 min från San Fransico. Får se om dom ringer lr inte. Ångesten sitter i att dom verkar jätte fina, men ännu längre bort och om jag ska stanna. De tar 5h härifrån med flyg. Gu, vad vill jag egentligen? Jag ska försöka att inte tänka på de nu, vänta tills de ringer. Deras personliga brev var 4 sidor långt...haha. Mer detaljer säger jag inte. Jag vet att alla ni där hemma säger: GÖR DE, men jag säger varken bu lr bä förrens jag fått mer info. SÅ DE SÅ!

Ha de bra! Kram

image30
Lyssnar å tänker för mkt, aldrig kan jag bestämma mig heller!
image31

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kraaaaaaaaaaaaaaam på dig kusin!=)

2007-09-08 @ 13:14:09
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Malin

Du fixar det här Frida!

2007-09-08 @ 17:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0