Vilken helg =)

Ja, jag har fortfarande inget jobb. En vecka arbetslös och jag är redan uttråkad. Hann fara till stan 3ggr på 5 dar förra veckan. Hann med att köpa 3par skor också...HAHA. Fast ett par ska jag lämna igen. Jag var även och anmälde mig arbetslös, så nu har jag skicka in papper till Alfakassan, så jag kanske får nå pengar. De skulle sitta vädigt bra! Sen så hände de väl inte så mkt mer spännande?! Jag å Sofia hann ju iofs träna 2ggr, så nu är de bara att fortsätta och öka tempot så vi blir riktigt hurtbullar =)

Jag måste ju faktisk säga att jag hade en väldigt rolig helg. På fredakväll var vi hos Sandra å Kenny, så där drygt 10 hus bort. Vi prata, svammla, sjöng och fick uppleva Kennys dröm att bli bakrundsdansare. Humor på hög nivå! Hanna å Kenny hade också karoke för oss alla, oj vad vi skratta. Alla försökte hjälpa till med texterna, men de är svårt att sjunga man inte kan sluta skratta =) Kvällen var helt klart godkänd! Sandras farmor, som bor under Sandra å Kenny, sa dagen efter: De var då en konstig gymnastik ni höll på med igår. *HAHAHAH*

Lördakvällen blev hos Nisse. En lugnare till en början. Jag å Sofia ställde oss frågan, var är hunkarna? Vi hittade aldrig några hunkar, men vi var nöjd ändå. Efter vi var less på Nisses lgh, så gick jag, Sofia, Tomas, Nicke å Lukas vidare till Marias. De var inte allt för mkt folk, men trevligt ändå. Vi såg bara de sista bandet på hård rockskvällen. Riktigt bra var dom, men musiken var verkligen för hög. De tjöt i öronen efteråt. När vi sedan skulle gå hemåt kom Markus å plockade upp Tomas. Han hade fått order om att köra hem Sofia, sen så tyckte han de var lika bra å köra hem mig också. Perfekt, man behöver inte ens säga ett ord så blir man åka bil, vilken ängel =)

Sen igår så kom Jörgen, Åse å Nils förbi. Dom kom till Vännäs i lördas, men for då till Klas, Helena å Vera. De var mysigt å träffa allihopa. Min kamera gick för högtryck när Nils fick leka fotograf. Han sken som en sol =) Här kommer några bilder från helgen

image66
Åse fotar Jörgen
image67
Åse posar för Nils
image68
Nils älska att fota =)
image69
Man kan inte annat än le *SMILE*
image70
Ca 93 dagar kvar...sen ska lill skruten ut =)
image71
Nils hoppar glatt i alla vattenpölar!
image72

Nisse å Kenny underhåller =)

Många bilder blev de efter helgen, trevligt!

Förresten har ni något jobbförslag så är jag öppen för de mesta! KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Åse

Vad underbar bilden på Nils i vattenpölen blev!!!! Var fräck & snodde den till min blogg oxå så att alla får njuta av den!!!
Dom andra bilderna var ju inte lika underbara...*skratt* Dom snor jag inte!!!!
Kram kram & du..tack för kortleken!! fattade aldrig att vi fick den utan trodde bara att du visade vad du köpt som souvenir till dig själv på flygplatsen!!! Hittade den i väskan idag! TACK!!!!

2007-10-01 @ 19:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0