Höstlov

Tänka sig, att nu har jag höstlov. Okej, jag är arbetslös och går inte i någon skola. Så just därför kan jag ju säga att jag också ha höstlov, bara för att ;)

Till helgen går dom flesta ansökningstiderna ut, på jobben jag har sökt. Så än är det inte kört?! Jag fortsätter hålla tummarna och söka vidare, utifall att.

Veckan som har gått sen sist jag skrev, har väl inte varit så mkt att hänga i julgranen precis. Jag har städa lite mer, sökt nåt jobb, gått promenader, ja ni vet, sånt som jag brukar ha för mig. Men nåt "ovanligt" har jag iaf tagit mig till. Åkte in till stan i fredags och hamnade i världens trafikkaos.... Det var ju ett område avspärrat pga en bil som hade en läckande gastub i sig. Så stor del av trafiken var omdirigerad. Det var bilar överallt (löning), sen vägarbeten på de. Ja, huvaligen, tack å lov hade jag bara lilla Kian! Innan jag lämnade stan bytte jag bil till Jörgen och Åses, och fick med Nils på bytet. Jag var barnvakt ett dygn och fick riktig kvalitétid med Nils. Vi var och såg SMUlornas genrep, köpte godis, spelade bandy (Nils hade då Sandra som barnvakt, vilket han tyckte var väldigt skoj) och gjorde lite andra små saker. Allt gick väldigt bra, dock var det lite tungt där på lördags morgonen när Nils vaknade och började komma igång. Jag låg å försökte halv sova, men det gick inte så bra. 05.51 gav jag upp, eftersom då satt Nils å sa att de var morgon. Lyckades iaf få ligga kvar tills klockan nästan var 7. Då var Nils less och ville kliva upp, så han började kittla mig under fötterna. Han är inte dum grabben! Tur att de finns barnprogram =)

Idag/ i em har jag varit på "kurs" i Vindeln. Det var den dära bokföringskursen jag pratade om förut. Jag blev dock väldigt besviken eftersom det var nästan bara mot företagen i Vindeln, som den dära karln sköte papperna åt. Han hade ju sagt att dom skulle prata lite om att starta eget, men de där var ju ett skämta. Så jag tror nog jag ska kolla vad Jelle tycker om den hon går, och kanske gå en sån ist.

I övrigt så fyller ju mamma 60år på onsdag. Så hon är väl ganska uppjagad/stressad över de. Men jag tror det kommer gå bra. Det blir öppethus på lörda, skoj skoj! Så de blir veckans höjdpunkt. Hoppas kanske på utgång på hotellet på freda ;) Peppa, så drar vi ut =)

Ha de!
KRAM KRAM KRAM

P.s: Jag trodde att ingen läste min blogg, men ni har avslöjat er själv ;) Så ni kan väl lämna en liten kommentar bara för att :D Då blir livet sååå mkt roligare ;) D:S

Kommentarer
Postat av: Nicke

Jag är på utgång på fredag iaf ;D

2007-10-29 @ 19:59:17
Postat av: Camilla

Klart de är nån som läser din blogg, jag gör de iaf=) de är skoj...snart ses vi kusin!:)

2007-10-29 @ 21:56:07
URL: http://lillcamme.blogspot.com
Postat av: Tove

Jag sa ju att jag läser din blogg, så du kan ju inte vara förvånad :) Kramis

2007-10-31 @ 14:02:22
Postat av: evelina

jag läser ALLTID din blogg. :D

2007-11-04 @ 16:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0