34 dagar till Julafton

Det borde vara 34 dagar om jag räknat rätt. Igår var de iaf 5 veckor dit. En julklapp har jag faktiskt köpt. Den ska Nils få. Tror den är riktigt skoj, lr jag hoppas på de. Sen så har jag lite mkt hjärnsläpp på alla andras paket. Samma sak varje år! Kanske borde sätta upp ett "mål" nu när jag liks är arbetslös... typ alla julklappar ska vara köpta till Lucia. Hm, försöka kan jag ju alltid iaf!

Annars så är de ju snö ut. Har ännu inte sparkat, men de måste bli av snart. Göransbacken är ju i topp-skick just nu, perfekt. Om jag ska dropa på Body-pumpen ikväll så kan jag sparka dit. Är inte alls peppad, men de är lika bra att dra sig dit så man känner sig lite nyttig. I lördags så spelade jag bandy både på dagen å kvällen, de var riktigt skoj och jobbigt. Var lite mör på söndan, så jag å Zandra gick lilla nyby. Efter de gav jag upp mitt seriösa jag. Jag, Emma å Mattias åt midda, spelade Need for speed och bara degade i soffan. En perfekt sönda kväll med andra ord.

Var på dekorationsmöte igår. Jag å Elin, ska dekorera i kyrkan den 8/12 då de ska vara Julbord & julkonsert där. Ojoj, var ska detta sluta. Vi har iaf stöd av Hanna, Sofia å Ulle, alltid bra.

På freda ska jag vara barnvakt till Alex å Sofi, tvillingar på drygt 1 år. Ska bara vara nån timme, men de blir nog spännade. På tal om spännade så skulle de vara skoj med utgång på Marias. Men vi får väl se hur de blir med de. Det var faktiskt riktigt länge sen sist.

Hur som helst ska ja väl fortsätta med mitt arbetslösa liv nu, så see ya laters!

KRAM

Idag blir de bilder från mammas kalas:

image88
Mamma, Jörgen å Johnny (Faster Donna) tar fika
image89
Åse å Nils myser i soffan, med lill skrutt i magen.
image90
Nils fotar faster Emma
image91
Han fotade även Gam´ faster Sofia =)
image92
Moster Inger och kusin Camilla. Inger är så lik mamma på bilden!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nu är de bara snart en månad till JUl=) Eller ja imorrn är de det..=) hoppas barnvaktandet går bra=) Nu ha även vi fått snö...wieeee=) näe, nu ska jag sluta flummapå om ingenting...kram på dig kusin

2007-11-23 @ 13:28:11
URL: http://lillcamme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0