The last day

Hej å Välkommen till årets sista dag.
Dagen som känns som vilken annan dag som helst, just nu. Efter att ha varit stressad och frustrerad över att försöka få något att hända på nyår, så gav jag upp allt igår. Eftersom inget, verkligen inget ville gå min väg, och vännerna var plötsligt så långt bort. Men kvar stod en tapper Jelle. Hon står vid min sida, precis som hon lovat. Vilken tjej! Igår gick jag in i med Franssons inställning, De löser sig nog. Så när Jelle var taggad igår, så var jag mest bara lugn å les å sa att de borde fixa sig, annars har vi ju alltid varann!? =) Vissa får fira nyår i Vännäs med några vänner, vissa i New York med sin älskling och andra/resten i Hemavan. Tänka sig vilka alternativ de finns. :P

Planerna just nu är att vi träffas kl 12 och styr upp en 3 rättersmidda. Vi har faktiskt en gäst som ska komma. Kristoffer, en Fransson kusin. Skoj att någon vill komma på vårat försök att ha en trevlig nyårsafton. Har vi tur så slipper Emma jobba extra. Om hon är ledig så äter nog hon å Mattias med oss också. Då kanske vi kan egga Guitar Hero ikväll! =) Ja, jag är såld på de spelet. Igår spelade jag de för 4:e gången och vi har just börja spela med fyra fingrar. Hann dock inte spela så mkt igår eftersom Sofia å Johnny kom förbi, så de blev å spela med tre fingrar. Fast jag tycker om tre fingrar, de är tryggare...HAHA! Dock när vi blev ensamma på kvällen så spelade jag en snabb låt bättre med fyra fingrar. De måste vara för att då hinner jag inte tänka utan bara känner in takten å spelar..HiHI!

Dagen ser ut att bli fin. De snöade igår natt å lite i natt, så de är vitt å vackert och endast -2grader. Kan nog hända att de blir kallare mot kvällen. Men vi ska väl vara inne så de går nog fint. Borde kanske plocka fram min kamera så jag kan dokumentera dagen i ära =)

Gott Nytt år min Vänner!

KRAM

Åse:
Jag har drömt om lilla Hilde flera nätter. Håller på att gå sönder av lägtan att få se henne!

Bilder från kvällen....
image104
Så här går de när Jelle ska öppna en vinflaska....Hihi!
image105
Problem med veken... Haha!
image106
Vi avslutar så klart med en egobild =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0