Plötsligt händer de...

Snart är denna vecka slut. Åh snart är de jul. Och sen så blir jag faster snart igen... YEY! Lägtar verkligen! Efter att ha varit med Åse sen i måndas, så lägtar man mer och mer. Idag är de 16dagar till beräknad dag, spännande. Så vem vet, plötsligt händer de =)

Tisda gjorde jag å Åse stan å travade på tills de var dags att hämta Nils på dagis. Jag hann köpa mig en bandyklubba och suckta efter en klänning medan Åse avslutade deras julklappsinhandling. Vi åkte hem och gjorde oss klara för Nils Luciatåg på dagis, så mysigt. Kvällen avslutades med Dot, glögg å pepparkakor.

Onsda var de dags för stan, igen. Åse var hos frisören och jag kikade i affärerna. Sen kom dom bästa 10min på länge... Jag köpte ett par skor, och en nyårsklänning. Klänningen som kostade 699 kr dagen före, fick jag nu betala 399kr för. UNDERBART, min dag kändes sååå mkt bättre ;) Jörgen dömde i Kovland på kvällen, så jag å Åse gottade oss framför Bonde söker fru. Pinsamt program, men Åses kommentarer gör de iaf mer spännande..hhihih!

På torsdan var de dags å slå av på tempot. Så efter Åse lämnade Nils på dagis åkte vi och hyrde film. Jag hade sett filmen, så jag låg å halv slumrade. Självklart såg vi Bonde sökte fru "kärleksresan" på kvällen... Jag satt många gånger och gömde mig bakom kudden...!

Imorse så hör jag Nils pratar massa om Kiir, men ligger å halv sover vidare. Plötsligt hör jag dörren öppnas å 1sek senare har jag Kiir hoppandes, gnylande i sängen. Snacka om överfallen! Men jag blev lycklig. Har ju inte sett han på 4 månader, så när jag klev upp kom han igen å flög på mig. Perfekt slut på min resa.

Veckan har gått fort, men ändå väldigt segt. Jag å Nils har hunnit spela än hel del spel, mysigt. Han har även hunnit med en del utbrott, som man blir lite förtvivlad över, men hade han inte varit så söt så hade de varit värre ;)

Ha de!
KRAM

P.S: Jag har handlat färdigt alla julklapparna. Lagomt till Lucia, precis som jag sa förut =) D.s

image98
Alicia och Nils
image99
Hela dagis gänget
image100
Avslutar detta inlägg med en bild på mig och min gamla vän Kiir.

Kommentarer
Postat av: Åse

TACK sötaste du för besöket!! Nu väntar jag bara på alla Kiir-bilder......

KRAM

2007-12-15 @ 14:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0