Många frågar sig, Varför?!

Nu har de redan gått en vecka sedan mitt förra inlägg, vilket jag inte kan förstå riktigt hur de gått till. Så då tar vi väl och sammarfattar veckan som vanligt. Tisdaskvällen blev lugn, besiktningen på onsdan blev felfri. Han sa att Kian, den lilla röda var en pärla =) De var inte lika kul att köra hem eftersom vädret var inte de bästa. Men jag tog mig hem hel iaf! På torsdan var de dags för body-pump, lika kul å jobbigt som jämt. Sen var de snabbt hem å ta en snabb dusch, innan vi skulle städa på kyrkan, den kunde jag lätt klarat mig utan! Lätt mörbultad på fredan så hade jag å Elin en mys freda och dekorerade i kyrksalen inför lördags konsert. Allt gick så bra, å de blev så fint. Sedan fick jag gå in som hjälpledare på tonår, eftersom dom skulle ha Nobelmidda och behövde hjälp i köket.

Lördan, dagen som jag bävat för kom. Efter bandyn så fixade jag och Elin de sista för konserten, sedan satt vi och njöt. Kvällen avslutades med mys i soffan och trevligt sällskap. Men de var inte allt... Väl hemma fick jag mail från Las Vegas. Mailet kom från Linn som jag lärde känna när vi gick på skolan i USA. Jag skickade ett förra veckan bara för att, så de var så himla skoj att hon svarade. Hon är ju ursprungligen från Gävle. Iaf så har hon de såå bra. Skoj att de fungerar så bra för henne, i stor stan =) Mitt i all lycka över mailet, så ringde jag Hanna. Nu var de över 2 månader sedan jag hörde hennes röst sist, så samtalet behövdes! Samtalet blev kort, men jag hoppas på längre samtal snart när Hanna får trådlöst internet å vi kan prata över Skype! *LÄNGTAR*

Nils var förbi en sväng i Vännäs igår, medan Jörgen dömde. De skulle ha varit perfekt att lifta med dom ner, men eftersom jag skulle till tandläkarn idag så stannade jag kvar i Vännäs. Kl 07.17 imorse ringde dom och flyttade min tid, igen! SUCK! Så jag tog bussen ner. Bussresan gick bra, men den var lite tung. De är första gången jag åker den, sedan jag kom tillbaka till Sverige(tragiskt, ja vet). Iaf så ju närmare vi kom Kasa, ju tyngre blev de. När jag tillslut såg platsen där Erik omkom, fick jag en klump i magen. De var som ett "hål" efter lastbilen, precis som på bilderna jag sätt. Huva, varför? De har gått runt, runt i mitt huvud idag. Tror de var bra att jag valde buss, ist för att köra själv!

Imorgon är de en ny dag, och Nils ska tillbaka till dagis. Jag å Åse ska roa oss lite på stan, innan de blir Luciatåg på dagis. Spännade! Jag ska fota, så har ni tur så kommer såna bilder imorgon.

Mkt jag vill säga, men ändå inte. Tror de får räcka så länge!

KRAM KRAM

image97
Nils i badet, med sitt skum diadem

Kommentarer
Postat av: Mamma Franssson

Hej Vera
Du måste ha en jättesvart tunga, rutten stämmer inte alls överäns med va du försökte inbilla mig när ni va ute och körde bil och fick stopp på bilen.Du vet väl att synden straffar sig själv. Nu är det bara sanning och ingenting annat om du ska få nå julklappar. Puss å kram julegran Karin

2007-12-12 @ 13:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0