Sista ute helgen innan USA!?

Nu har de redan gått nästan en vecka sedan jag skrev. Så här är väl lite smått å gott om vad som hänt.

Jag, Jelle å Linn var på bio i måndas å såg "Evan, den allsmäktige". En "må bra film", med mkt humor. Hade nog varit ännu roligare om de hade varit mer en 10 pers i salongen. Sen så blev jag sjuk på tisdan med halsont å huvudvärk. Vädret var kanon ute, men jag var totalt i botten å pallade bara att vara ute korta stunder. På de fick jag nog något knäpp i ryggen så jag var stel å öm nacken, vilken resulterade i mer huvudvärk å öronvärk, å svårt att sova. Då ville jag bara gå och gömma mig! Men de avtog mot slutet av veckan, och jag kunde börja svälja bättre, men hostade vid ansträngar. All denna sjuklighet skulle inte få förstöra min helg så jag å tjejerna åkte in till stan i fredas å kikade lite, innan vi gick förbi på Vattenfall å hämtade Emma. Kvällen fortsatte med en trevlig midda, följt av massa i ordning fixade av oss själva innan vi gick till TC. Där var de mkt folk å vi satt å pratade å myste i filtar på uteserveringen. Hel mysigt med andra ord.

Igår så var de mkt strul å prata om vad vi skulle på kvällen. Självklart så hamnade jag i mitten av alla. Men de gick ju som de också tillslut på nåt mirakulöst vis. Vi satt några stycken här söra å roade oss tills resten kom. Då packade vi in oss i två bilar å åkte till Stärkesmark/obygden, på en musikfest. Där var ett band just då som spelade Elvis låtar. Typ sex stycken dansade å resten bara satt. Jag å Jelle kunde inte hålla oss länge innan vi hackade på dom få dansarna, sen kom Nisse å Tomas, å sen resten. Å vi dansade å sjöng för fulla muggar. Även till de andra bandet som kom sen, som var de sista för kvällen. Vilket drag de blev!

Nu så här i efterhand sitter jag med ett leende på läpparna, öm i halsen å kan bara väsa fram några ord. Men de var helgen värd! Tack allihopa för helgen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jelle

Tack själv bruden!

2007-08-13 @ 11:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0