En vanlig dag

Regnet de öser ner och de tok blåser ute. Men de är väl så de ska vara en höstdag eller?! Själv sitter jag här inne med båda datorerna igång och donar. Jag var till stan härom dagen och köpte en extern hårddisk, så nu kan jag äntligen tömma gam datorn. Blev ganska förvånad över hur mkt film och musik vi egentligen hade i dumburken. Har inte riktigt orkat kolla igenom allt utan tagit över de som såg intressant ut, sen får jag väl sitta någon kväll i USA när jag har lite å göra och tömma allt som inte är något att ha.

Annars så är jag arg på banken för att dom sa att mitt Visa kort skulle vara så bra. De är sämst oh jag kan inte betala från internet med de kontot. Måste nog gå dit imorgon igen och byta Visa kort, för jag orkar inte sitta och överföra pengar mellan två konton bara för att betala små saker. *SUCK*

Sen så har jag börja få mer ont i öronen och huvudet igen. Fick världens ont anfall igår kväll, så mamma vill att jag ringer Vårdcenralen imorgon så dom kan kolla öronen. Speciellt nu när jag ska flyga så mkt. *TYPISKT*

Ikväll ska jag ut med familjen nånstans å äta midda, sen blir de bowling...Trevligt. Åker nog ner till Övik en sväng imorgon så jag hinner träffa Familjen Lundgren och kusin mfl innan jag åker. Oj, jag hittar bara mer å mer jag ska hinna med. Frågan är bara hur...?!?!? Jag börjar nog med en match i Dot mot Jelle som just kom =)

Smart Frida!

Kram!

image11
Avslutar de hela med en bild från vårt boende i Östersund under yran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0