Time goes by

När man väl blir frisk ska man direkt återgå till "de vanliga livet"... Jobba, sova, äta och däremellan hinna umgås, städa, åka bort, vila?! Är livet bara ett enda stort ekorrhjul? Ibland undrar jag verkligen....

Just nu har jag inget fastjobb. Jag är alltså arbetslös, trots de jobbar jag oftats mellan 30-40h/v. Lite här och lite där. När man inte har ett "drömjobb" kan det vara skönt att "hoppa runt" lite. Önskar bara att jag visste lite mer iför väg så man kan planera. Så man slipper ekorrhjulet lite =)

Nu börjar företag söka sommarvikarier. Precis som varje år blir jag så där fundersam, vad ska jag göra med mitt liv/jobbväg. Jag vill verkligen jobba som hudterapeut, men var ska jag ta vägen för att få göra de? Ska jag ta något annat över sommaren, något nytt eller någon av dom gamla jobben?! Ibland skulle jag bara ville kunna se in i framtiden, eller veta vad som är bäst. Någon tanke ni vill dela med er??

Avslutar kvällens funderingsinlägg med en bild från Nickes 25årsfest då min nya klänning invigdes :D

 

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0