På tapeten

Jag är trött, slut, mör och allmänt borta. Jobbade 7.15-12 idag på Spiran. Otroligt passande pass. De blev en fem dagars vecka förra veckan till lörda. Och söndan blev de också fullt upp, dock väldigt trevlig. Vi hade kalas för Fia hos Emma å Mattias. Köttsoppa och tårta, inte helt fel. Mysigt å träffa Edwin också. Väl hemma vid fyra var de bara att börja städa...

Sjukt dammigt, skräpigt men fint ändå. Dom tapetserade nämligen om här onsda, torsda och freda. Lite lila gör mig så mycke lyckligare. Kul att åka bort och jobba tre dagar och komma hem till en "Ny lägenhet".

Annars så var jag till doktorn förra måndan. Han stack, försökte suga ut vätskan i knölen, dock utan vidare resultat och sprutade in kortison ist. SJUKT ONT!!! Ingen bedövning, och jag var minst sagt mjuk bena efter alla nålar, huva. Ontontontontontont några dagar. Först i handleden sen vid beröring av knölen...hm.

Klarade av massagerna i Pite med näppe. He kändes och knölen ändrade färger och former. Vi tackar för kortisonet!

Ska visa bilder från lägenheter snart,jag lovar. Skriv och påmin mig ;) Nu ska jag sova, känner på mig att de är till att jobba imorgon. Säkert inkluderar de en cykeltur till V-by. Idag åkte jag med Zandra och gick hem, då fungerade fint de också.

Go natt, KRAM!

Ps: Jag vet att de bara var en "Normal" arbetsvecka. Men ibland är men extra trött!Ds

Ps2: Tränade inte heller förra veckan, handleden hade sjukskrivits av läkarn å bena nöjde sig med promenader. Men ikväll trots allt och efter att ha putsat fönsterna for jag å träna. jag är tackar mig själv!ds

ps3: hehe! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0